هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداری

هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداری

هوش-تجاري-و-کاربرد-آن-در-شهرداریپایان نامه هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداریتعداد صفحات : 90 با فرمت ورد و قابل ویرایشفهرست مطالبفصل اول – هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی    11-1 مقدمه    21-2 تعریف هوش تجاری    31-3 مراحل هوش تجاری    41-4 کليات هوش تجاري    51-5 ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمان ها    71-6 اجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار    91-7 اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان    111-8 تکنيک‌هاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري    121-9 عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان    15فصل دوم – کاربرد هوش تجاری    172-1 کاربرد هوش تجاری    182-1-1 سطح استراتژیک     182-1-2 سطح تاکتیکی    182-1-3 سطح عملیاتی    192-2 هوش تجاري چطور کار مي کند؟    192-3 هدف‌های سیستم‌های هوش تجاری    202-4 روش شناسی ساخت سیستم‌های هوش تجاری    222-5 شناسایی و آماده سازی داده‌ها برای سیستم هوش تجاری    242-6 طراحی و اجرای سیستم هوش تجاری    252-7 مرحله به کارگیری سیستم هوش تجاری    282-8 هوش تجاری و عملکرد آن در شهرداری    292-8-1 دسته بندی کاربران در شهرداری    322-8-1-1 کاربران عملیاتی    322-8-1-2 تحلیلگران و متخصصان    332-8-1-3 تصمیم گیران و سیاستگذاران شهرداری    342-8-2 گام‌های پیاده سازی هوش تجاری در شهرداری    352-8-2-1 شناسایی منابع داده    352-8-2-2 استخراج ، تبدیل و بارگذاری داده ها    362-8-2-3 تجمیع داده    362-8-2-4 تحلیل داده‌های جمع آوری شده    362-8-2-5 ارائه اطلاعات    372-8-2-6 تفاوت های اساسی بین سیستم‌های عملیاتی و هوش تجاری    382-9 داشبورد چیست؟    432-9-1 نکات مهم در طراحی و پیاده‌سازی داشبورد    442-10 وضعیت محصولات هوش تجاری در بازار بین الملل    49فصل سوم – دستاوردهای ناشی از پیاده سازی هوش تجاری در شهرداری    503-1 دستاوردهای ناشی از پیاده سازی هوش تجاری در شهرداری    513-1-1 تدوین ‌و ارائه ‌شاخص‌ها    513-1-2 مشاهده سلامت شهرداری در یک نگاه    513-1-3 کاهش زمان و هزینه در جستجو  برای اطلاعات‌ مورد نیاز    523-1-4 کمک به اتخاذ تصمیمات شفاف تر    533-1-5 همراستایی عملیات شهرداری با استراتژی آن    533-1-6 به‌ روز بودن‌ اطلاعات    54فصل چهارم – کلیدهای موفقیت هوش تجاری    604-1 مقدمه    614-2 کلیدهای موفقیت هوش تجاری    614-2-1 کمی سازی و اندازه گیری    624-2-2 هدف گذاری    634-2-3 استفاده از دانش نهفته در سازمان و نيروي مشارکت    634-2-4 نگاه جامع    644-2-5 بازنگري مداوم    65فصل پنجم – استفاده از سیستم های هوش تجاری در واحد منابع انسانی    665-1 مقدمه    675-2 از داده های ناهمگون تا اطلاعات یکپارچه    695-3 ارائه اطلاعات کسب و کار به سازمان:    705-3-1 تعیین معیار، بهترین روش برای افزایش ارزش کسب و کار    705-4 ارتباط میان ارزش نیروی کار و عملکردهای مالی    715-5 هوش تجاری در سال 2015    73نتيجه گيري    76مراجع    77

دانلود فایل

دانلود فایل هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداری

پایان نامه هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداری,دانلود پایان نامه هوش تجاري و کاربرد آن در شهرداری,پایان نامه هوش تجاری,هوش تجاری,مقالات هوش تجاری,دانلود مقالات هوش تجاری,هوش,تجاری,دانلود پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات,هوش تجاري,کاربرد هوش تج,,,