پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

پاورپوینت-ارتقاء-و-حفظ-کرامت-مردم-در-نظام-اداریارتقاء و حفظ کرامت مردم در
نظام اداری پاورپوینت این پاورپوینت
 دارای  14 اسلاید می باشدبا ظاهری زیبا و متفاوت ،
قابل ویرایش ، هر اسلاید طراحی  زیبا و جداگانه ای داردشامل مطالب  زیر مشتري كيست؟  مشتري كسي است كه
نيازش را خود تعريف مي كند، كالاها و خدمات توليدي ما را مصرف مي كند و حاضر است
بابت آن هزينه مناسبي را بپردازد .بايد توجه داشت كه زماني
مشتري اين هزينه را تقبل مي كند كه در كالاها و يا خدمات تحويلي ارزشي را ببيند كه
پرداخت آن هزينه را توجيه مي كندارباب رجوع كيست؟   ارباب رجوع مانند
مشتري حالت تعاملي و طرفيني ندارد، بلكه خدمات يك جانبه را شامل مي شود كه در آنها
فروشنده ها، اطلاعات مشتري نسبت به مورد معامله را دارند ولي خريدار نمي تواند به
سادگي آن اطلاعات را به دست بياورد در حالي كه سخت به آنها نيازمند است، مثل خدمات
درماني، خدمات علمي، خدمات آموزشي و پرورشي و … .ويژگيهاي نظام خدماتي
مطلوباطلاع رساني سريع، دقيق و
دردسترستسريع عمليات مورد نظر
مراجعينسهولت در انجام كارها و
گردش امورپايبندي به ضوابط وقوانين
وعدم تبعيض

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

ارتقاء و حفظ کرامت مردم , حفظ کرامت,مشتري كيست,اطلاع رساني سريع,دقيق و دردسترس,گردش امور,عدم تبعيض,تسريع عمليات مراجعين,تحقیق,جزوه,مقاله,پایان نامه ,پروژه,دانلود تحقيق ,دانلود جزوه,دانلود مقاله ,دانلود پايان نامه,دانلود پروژه