پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی 85 اسلاید

پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی 85 اسلاید

پاورپوینت-تقسیم-بازار-و-تعیین-بازار-هدف-در-مدیریت-بازاریابی-85-اسلایداین
پاورپوینت در مورد تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی  در 85
اسلاید و شامل تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی،مفاهیم
مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و
کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف
بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی
مجدد  و منابع می باشد…بازاریابی
علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و
لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های
تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده
نهایی برساند. بازاریابی
شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است
.v 
بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و
نقل و انبار کردن آنv 
بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که
جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت
می کند.v 
بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از
طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می
کنند.  بازارگرایی :گرایش
به بازار و نیازهای مشتری كه اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یك فرهنگ و
بینش پذیرفته شود .بازارشناسی :
شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و
ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشكیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و
بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و
در نهایت همه عواملی كه بر نظام بازار تاثیر دارند .بازاریابی :
بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شركت برای مناسبترین
بازارها .بازارسازی :
نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن
با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی 85 اسلاید

قسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی ,وظايف مدير بازاريابي ,بازاريابي,,,