پاورپوینت درمورد مشتری مداری و راههای بازاریابی شرکت فورد

پاورپوینت درمورد مشتری مداری و راههای بازاریابی شرکت فورد

پاورپوینت-درمورد-مشتری-مداری-و-راههای-بازاریابی-شرکت-فوردتعداد صفحه: 17نوع فایل: پاورپوینتفرمت فایل: pptx*** قابل ویـرایشهنری فورد بنیانگذار شرکت خودروسازی فورد است. اما او قبل از اینکه شرکت خودروسازی فورد را راه اندازی کند یک شرکت خودروسازی دیگر را راه اندازی کرد. این شرکت در روز ۳ نوامبر سال ۱۹۰۱ ایجاد شد و سپس به شرکت خودروسازی کادیلاک تغییر نام داد. او در روز ۲۲ اوت سال ۱۹۰۲ این شرکت را ترک و اعلام کرد که نباید از نام او در این شرکت استفاده شود. در سال ۱۹۰۳ میلادی هنری فورد رسما شرکت خودروسازی فورد را راه اندازی کرد. سرمایه اولیه راه اندازی این شرکت ۲۸ هزار دلار آمریکا بود که ۱۲ سرمایه گذار، این سرمایه را تامین کردند. اصلی‌ترین سرمایه گذاران این شرکت تازه جان و هوراس داچ بودند که چند سال بعد شرکت خودروسازی خود را راداندازی کردند و همکاری با فورد را متوقف کردند. در سال‌های اولیه تنها چند مدل خودرو توسط فورد تولید شد و در کارخانه‌های مونتاژ شرکت فورد، دو تا سه نفر روی هر خودرو کار می‌کردند.

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت درمورد مشتری مداری و راههای بازاریابی شرکت فورد

پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات و بازاریابی در شرکت فورد , پاورپوینت درباره شرکت فورد , پاروپیونت درباره مشتری مداری شرکت فورد , پاورپوینت درباره بازاریابی شرکت فورد , پاورپوینت در مورد تبلیغات شرکت فورد