پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت-در-مورد-مديريت-اسناد-و-بايگانیپاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانیفرمت فایل : پاورپوینتقابل ویرایشتعداد اسلایدها :  33  اسلایدبخشی از اسلایدها :مديريت امور دفتری:مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد.امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری:دريافت،ثبت،ارجاع،پيگيری و صدور می شود و هر کدام از مراحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزئی تری برخوردار می باشد.      دبير خانه:دبيرخانه و دفاتر مديريتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظيفه می نمايند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سيستم امور دفتری و گردش نامه های اداری می باشد.نامه های اداری:يک وسيله مکتوب اداری است که در اجرای وظايف اداری تهيه و يا دريافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاريخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبير خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.منطقی ترين نوع طبقه بندی مربوط به بايگانی:طبقه بندی بر مبنای شاخص هايی بر اساس نام افراد، سازمان ها و مناطق جفرافيايی طبقه بندی بر اساس موضوع و مفاد نامهطبقه بندی بر اساس تاريخروشهای تنظيم پرونده های اسمی:روش الفبايی سادهترتيب ثبت اسامی پوشه ها و دفاتر راهنماروش شماره گذاری متوالی يا مسلسلروش شماره گذاری بر اساس حرف اول و دوم نام خانوادگیروش شماره گذاری  رمز الفبايیروش حرف و عدد

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی,پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی,مديريت اسناد و بايگانی,مديريت امور دفتری,بایگانی اسناد,روش های بایگانی کردن,انواع طبقه بندی در بايگانی