پاورپوینت نقش بازاریابی marketing در توسعه تجارت ایران

پاورپوینت نقش بازاریابی marketing در توسعه تجارت ایران

پاورپوینت-نقش-بازاریابی-marketing-در-توسعه-تجارت-ایراناین فایل زیپ با طرح و رنگی بسیارعالی آماده شده و مناسب و مفید هم برای ارائه کلاسی دانشجویان مدیریت بازرگانی و هم برای یادگیری عمومی دیدگاه های حاکم بر فعالیتهای بازاریابی:

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}دیدگاه تولید      مصرف کننده خواهان و
طرف دار محصولاتی است که موجود می باشد و وی توان خرید آن را داشته باشد . دیدگاه محصول        مشتری محصولاتی را
مورد توجه قرار می دهد که از نظر کیفیت ، عملکرد ، و نوآوری در بالاترین حد باشند
. دیدگاه فروش       سازمان فروشنده باید
از طریق تلاش وسیع و گسترده امر فروش و افزایش آن را  انجام دهد . دیدگاه بازاریابی       دستیابی به هدف های
سازمان در گرو شناخت نیاز و خواسته های بازار مورد نظر و تحویل کالای مورد نظر
مشتری ، اثر بخشی و کارآیی بالاتر از شرکت های رقیب است .  دیدگاه بازاریابی اجتماعی       سازمان باید نیازها،
خواست ها و منافع بازار مورد نظر را بشناسد و سپس ارزشی برتر به مشتری ارائه کند
به نحوی که جنبه های رفاهی مشتری و جامعه را حفظ نماید.و …حاوی 17 اسلاید قابل ویرایش

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت نقش بازاریابی marketing در توسعه تجارت ایران

پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران,تحولات موثر بر حوزه بازاریابی,چالش های موجود در حوزه بازاریابی برای توسعه تجارت,ضرورت حضور سازمان های توسعه تجارت در تجارت خارجی,اهداف سازمان توسعه تجارت ایران در حوزه بازاریابی,بازارشناسی و بازارسازی,,,