پایان نامه اثر لذت¬جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

پایان نامه اثر لذت¬جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

پایان-نامه-اثر-لذت¬جوئی-و-محیط-فروشگاه-بر-خرید-آنی-آنلاین-با-توجه-به-نوع-وبگردیفصل اول: کلیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 11-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………. 21-2) بیان مسئله تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 51-4) اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….. 61-5) سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………… 61-6) فرضیه­ها و مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. 71-7) روش­شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 81-7-1) نوع و روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. 81-7-2) جامعه آماری و روش نمونه­گیری…………………………………………………………………………………… 81-7-3) ابزارگردآوری داده­ها………………………………………………………………………………………………………… 81-7-4) روش تجزیه و تحلیل داده­ها…………………………………………………………………………………………… 81-8) تعریف متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 91-9) نوآوری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. 121-10) قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………… 121-10-1) قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………………………… 121-10-2) قلمرو مکانی…………………………………………………………………………………………………………………… 131-10-3) قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………… 131-11) خلاصه و جمع بندی فصل………………………………………………………………………………………………. 13فصل دوم: ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 152-1) مبانی نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 162-1-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. 162-1-2) خريد آنی…………………………………………………………………………………………………………………………. 182-1-2-1) ماهیت خرید آنی………………………………………………………………………………………………………… 212-1-2-2) انواع خرید آنی……………………………………………………………………………………………………………. 212-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………………………………………. 222-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی…………………………………………………………………………… 232-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی…………………………………………………………………………….. 272-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………… 282-1-3) انگيزه لذت­جوئی……………………………………………………………………………………………………………… 302-1-3-1) انواع انگيزه لذت­جوئی………………………………………………………………………………………………… 332-1-4) آنی­گرایی………………………………………………………………………………………………………………………….. 342-1-4) تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………. 362-1-6) فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………….. 372-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………….. 382-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی………………………………………………………………………………………… 392-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات…………………………………………………………………………………………………. 412-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….. 412-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات………………………………………………………………………………………… 412-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات……………………………………………………………………….. 422-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی………………………………………………………………………………………….. 442-1-6-1-2-1) استراتژی­های طراحی وب سایت……………………………………………………………………… 462-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی……………………………………………………………………….. 462-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی………………………………………………………………………….. 462-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………….. 472-1-7) وبگردی منفعت­گرایانه و لذت­جویانه………………………………………………………………………………. 502-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ………………………………………………………………………………………. 512-2-7) مدل­های مرتبط با خرید آنی………………………………………………………………………………………….. 532-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت……………………………………………………………………………………………. 532-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما ………………………………………………………………………………………. 572-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن…………………………………………………………………………………………….. 602-2) پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………… 612-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………………. 612-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی……………………………………………………………………………………………….. 672-3) توسعه فرضیه­ها و ارائه مدل……………………………………………………………………………………………….. 832-4) خلاصه و جمع بندی فصل…………………………………………………………………………………………………. 88فصل سوم: روش­­شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………… 903-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………. 913-2) روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………. 913-2-1) جامعه آماری پژوهش……………………………………………………………………………………………………… 933-2-2) حجم نمونه و روش اندازه گیری……………………………………………………………………………………. 943-2-3) روش و ابزار گردآوری داده­ها………………………………………………………………………………………….. 953-2-4) روش تجزیه­و­تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………………………… 963-3) روایی و پایایی……………………………………………………………………………………………………………………….. 963-3-1) پایایی………………………………………………………………………………………………………………………………… 973-3-2) روایی………………………………………………………………………………………………………………………………… 973-4) نرم افزارهای تجزیه­و­تحلیل داده­………………………………………………………………………………………….. 993-5) خلاصه و جمع بندی فصل…………………………………………………………………………………………………. 99فصل چهارم: تجزیه ­و­ تحلیل داده­­ها…………………………………………………………………………………………… 1004-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….. 1014-2) آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………….. 1014-2-1) ویژگی­های جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………….. 1014-3) آزمون نرمال­بودن داده­ها (کولموگروف-اسمیرنوف) ……………………………………………………….. 1024-4) آزمون مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………. 1034-4-1) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی) ………………………………………………………………………. 1044-4-1-1) بار عاملی شاخص­ها (سؤال­های پرسشنامه……………………………………………………………… 1044-4-1-2) ارزیابی پایایی مدل بیرونی……………………………………………………………………………………….. 1064-4-1-2-1) پایایی مرکب (CR) ……………………………………………………………………………………………. 1064-4-1-2-2) ضریب آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………… 1074-4-1-3) روایی مدل بیرونی…………………………………………………………………………………………………….. 1074-4-1-3-1) بررسی روایی همگرا …………………………………………………………………………………………… 1084-4-1-3-2) روایی واگرا……………………………………………………………………………………………………………. 1084-4-1-3-2-1) روش بارهای عاملی متقابل…………………………………………………………………………….. 1094-4-1-3-2-2) روش فورنل- لارکر………………………………………………………………………………………….. 1124-4-2) ارزیابی مدل ساختاری (مدل درونی) ………………………………………………………………………….. 1134-4-2-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t-value) ………………………………………………… 1144-4-2-2) ضریب تعیین R2 (R Squars) …………………………………………………………………………… 1154-4-2-3) معیار اندازه تأثیر ……………………………………………………………………………………………… 1164-4-2-4) کیفیت پیش بینی کنندگی ( ) ……………………………………………………… 1174-4-2-5) معیارRedundancy……………………………………………………………………………………………… 1184-4-3) بررسی مدل کلی تحقیق………………………………………………………………………………………………. 1184-5) بررسی فرضیه­های تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 1194-5-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه­ها……………………………………………………………………………………. 1204-6) مدل اصلاح شده تحقیق……………………………………………………………………………………………………. 1214-7) مقایسه شاخص­های مدل اولیه و مدل اصلاح شده ……………………………………………………….. 1234-8) خلاصه و جمع بندی فصل……………………………………………………………………………………………….. 124فصل پنجم: خلاصه، نتیجه­گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………. 1265-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….. 1275-2) خلاصه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………….. 1275-3) مدل نهایی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….. 1295-4) نتیجه­گیری­­های مبتنی بر فرضیه­های پژوهش……………………………………………………………….. 1295-5) پیشنهادهای کاربردی تحقیق……………………………………………………………………………………………. 1335-6) محدودیت­های تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 1365-7) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………………………. 1375-8) خلاصه و جمع بندی فصل……………………………………………………………………………………………….. 137منابع   

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه اثر لذت¬جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

پایان, نامه, اثر, لذت¬جوئی, و, محیط, فروشگاه, بر, خرید, آنی, آنلاین, با, توجه, به, نوع, وبگردی