پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم ارتباط با مشتری

پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم ارتباط با مشتری

پایان-نامه-ارزیابی-عملکرد-سیستم-ارتباط-با-مشتری پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم  ارتباط با مشتری در مراکز بهداشتی  منتخب شهرستان سنقر فهرست مطالبچکیده    1فصل اول: کلیات تحقیق1-1)مقدمه    21-2)بیان مساله تحقیق:    21-3) اهداف تحقیق    31-4) اهمیت موضوع:    31-5)  فرضیه‏های تحقیق:    41-6) مدل تحقیق:    41-7) تعاریف واژگان کلیدی تحقیق:    51-8) روش تحقیق:    51-9) قلمرو تحقیق ( قلمرو موضوعی- قلمرو مکانی- قلمرو زمانی):    51-10) جامعه وحجم نمونه:    61-11) خلاصه فصل    6فصل دوم: ادبیات تحقیق2-1) مقدمه:    72-2) مدیریت ارتباط با مشتری    72-2-1) تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    82-2-2) سیر تکامل مدیریت ارتباط با مشتری    92-2-3) اجزای تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتری    92-2-4) خصوصیات  مدیریت ارتباط با مشتری    112-2-5) شیوه طبقه بندی مدیریت ارتباط با مشتری:    122-2-6) اهداف اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار    132-2-7)مراحل ارائه خدمت ، مديريت ارتباط با مشتري    132-2-8) اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری    142-2-9) شرایط استقرار موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در یك سازمان    142-3) ارزیابی عملکرد    162-3-1 ) ویژگیهای نظام ارزیابی عملکرد سازمانی ‌کارآمد    162-3-2) اهداف ارزشيابي عملكرد    172-3-3) انواع مدلهای ارزیابی    182-4)  مدل ارزیابی کارت امتیازی متوازن    202-4-1 ) منظر مالی    212-4-2 ) منظر مشتری    212-4-3 ) منظر فرایندهای داخلی    212-4-4) منظر رشد و یادگیری    212-4-5) ارتباطات میان منظرها    212-4-6 ) توازن در روش ارزیابی متوازن    242-4-7) مراحل پیاده سازی مدل کارت امتیازی متوازن    242-5) پیشینه و سوابق تحقیق    252-5-1) تحقیقات داخلی:    252-5-2) تحقیقات خارجی:    272-6) چارچوب نظری تحقیق    28فصل سوم: روش تحقیق3-1) مقدمه    323-2) روش شناسی انجام تحقیق    323-2-1) انواع روش تحقیق    323-2-2) تحقیق توصیفی پیمایشی    333-3)جامعه آماری تحقیق    343-4) نمونه آماری تحقیق    343-5) روش نمونه گیری    343-6) روش های جمع آوری داده    343-7) ابزار جمع اوری داده    353-8) اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش:    353-8-1) روایی( اعتبار) ابزار پژوهش:    353-9- روش هاي تحليل داده ها و آزمون فرضيات    38فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها1-4) مقدمه    394-1) آمار توصیفی    394-1-1) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی    394-3) آمار استنباطی    434-3-1) آزمون کالموگروف- اسمیرینف    434-3-2)آزمون فرضیات:    44433) آزمون فریدمن    464-4)خلاصه فصل    47فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها5-1) مقدمه    485-2) نتیجه گیری    485-2-1) نتایج حاصل از آمار توصیفی    485-2-2) نتایج حاصل از آمار استنباطی    495-2-3) نتایج آزمون فریدمن    505-3) پیشنهادات کاربردی    505-4) محدودیت های تحقیق    515-5) پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی    51منابع ومآخذ  88پیوست ها و ضمائم 97چکیده انگلیسی 101 

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-bidi-language:FA;}

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم ارتباط با مشتری

پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم ارتباط با مشتری,پایان نامه ارزیابی عملکرد سیستم,سیستم ارتباط با مشتری,عملکرد سیستم ارتباط با مشتری,مدیریت بازرگانی,پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی