پایان نامه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان

پایان نامه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان

پایان-نامه-اولویت-بندی-و-شناسایی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتریانپایان نامه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریانتعداد صفحات : 40 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش  فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 71-2 بیان مسأله 91-3 اهداف تحقیق 101-4 مدل مفهومی تحقیق و فرضیات پژوهش 101-5 روش تحقیق 131-6 قلمرو تحقیق 131-7 واژگان کلیدی 141-8 تاریخچه تحقيق 14فصل دوم: ادبیات تحقیق2-1 دیدگاه های مطرح در مشتر ی مداری 16الف) مشتریان، تصمیم گیری عقلانی یا احساسی 16ب) دیدگاه تأثیر رفتاری 17ج) دیدگاه ادراک عملکرد 17د) مشتری مداری و وفاداری 17 ه) مشعوف شدن مشتری مهمتر از رضایت مشتری 18و) مدل شناختی به عنوان نماینده درونی مشتری 192-2 عوامل موثر بر رفتار مشتری  20                                                                                                     2-3 بررسی فاکتورهای موثر بر رفتار مشتری  202-3-1 عوامل روانی بر رفتار مشتری   22                                                                                                                                                                                                                              2-3-2 عوامل اجتماعی بر رفتار مشتری  23فصل سوم: روش تحقیق3-1 روش تحقیق 243-2 جامعه آماری و روش نمونه گیری 253-3 روش تجزیه و تحلیل آماری 25فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها4-1 تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها 274-1-2 جنسیت 274-1-2 سن 284-1-3 محل سکونت 29 4-1-4 میزان تحصیلات 304-2 اولویت بندی عوامل موثر در رضایت مشتریان  31فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1 بحث و نتیجه گیری 355-2 محدودیت های تحقیق 365-3 محدودیت های محقق 365-4 پیشنهادات 37ضمیمه 1: پرسشنامه 38منابع و مآخذ  40

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان

پایان نامه اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان,اولویت بندی عوامل رضایت بخشی مشتریان,عوامل رضایت بخشی مشتریان,رضایت مشتریان,مدیریت بازرگانی,پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی,دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی,مدیریت بازرگانی