پایان نامه بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی

پایان نامه بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی

پایان-نامه-بررسی-رابطه-عوامل-فنی-مؤثر-بر-طراحی-وبسایت-و-خریدهای-اینترنتیپایان نامه بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتیتعداد صفحات : 60 با فرمت ورد و قابل ویرایش «فهرست مطالب»عنوان صفحهفصل اول كليات تحقيق  تقدیم به … أتشکر و قدردانی بچکیده تمقدمه 11- 1بيان مسئله 21- 2ضرورت و اهميت پژوهش 31- 3 بیان فرضیات 41- 4اهداف تحقيق 61- 5 سؤالات تحقيق 61- 6 قلمرو پژوهش 61 -7 تعريف عملياتي واژگان 7فصل دوم: مباني نظري تحقيق  مقدمه 92-1 اينترنت 92-2 خريد 112-3 كالا 112-4 وبسايت 122-5 خريد اينترنتي 132-6 تئوری و مفهوم رنگ ها وکاربردآن درطراحی سایت 13 2-7 صفحه آرايي وهدف از انجام آن 152-8 تعریف تصویرسازی 152-8-1 اهداف تصویرسازی 152-8-2طبقه بندی انواع تصویرسازی 162-9ويژگي هاي وبسايت ها 172-10 رضايت 172-11 اعتماد 202-12 وفاداري 222-13 مزاياي خريد اينترنتي براي مشتريان و شركت ها 252-13-1 مزاياي خريد اينترنتي براي مشتريان 252-13-2 مزاياي خريد اينترنتي براي شركت ها 262-14 بیشینه تحقیق 282-14-1 پژوهش های داخلی 292-14-2 پژوهش های خارجی 31فصل سوم: روش تحقیق  مقدمه 333- 1روش تحقيق 333-2 جامعه آماري 333-3 روش نمونه گيري 343-4 ابزار جمع آوري اطلاعات 343-5پایایی وروایی ابزار سنجش 363-6 روش تجزیه وتحلیل اطلاعات آماری 36فصل چهارم: تجزيه وتحليل آماري داده ها  مقدمه 374-1 آمار توصیفی سؤالات دموگرافيك 374-2 آمار استنباطی سؤالات پرسشنامه 414-3 اولويت بندي متغيرها 45فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات  مقدمه 465-1 نتيجه گيري 465-2پيشنهادات 47الف- پيشنهادات كاربردي 47ب- پيشنهادات پژوهشي 49منابع فارسی 50منابع اینترنتی 50منابع بیشینه تحقیق 52پيوست ها 53الف) پرسشنامه 54جدول مورگان 56 «فهرست جداول»صفحه عنوان21 جدول1- 2: تعاريف متخصصين علوم تجاري از اعتماد 35 جدول شماره 1-3: پرسشنامه تحقیق 38 جدول شماره 1-4: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت39 جدول شماره 2-4: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال سن40 جدول شماره 3-4: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال سطح تحصیلات41 جدول شماره 4-4: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال شغل42 جدول شماره5-4: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای امنیت وب سایت و نگرش و اعتماد خریداران43
جدول شماره6-4: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای تکمیل سفارش بر نگرش و
رضایت خریداران43
جدول شماره7-4: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای صفحه آرایی و تركیب
تصاویر بر نگرش واعتماد خریداران

44 جدول شماره8-4: نتایج آزمون همبستگی بین رنگ و تصویر زمینه ی وب سایت بر نگرش و وفاداری خریداران 45 جدول9-4:رتبه بندي عوامل مؤثر براساس ضريب همبستگي پيرسون «فهرست نمودارها»عنوان صفحهنمودار شماره 1-4: توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت 38نمودار شماره 2-4 : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال سن 39نمودار شماره 3-4 : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال سطح تحصیلات 40نمودار شماره 4-4 : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال شغل 41مقدمه:خريد
اينترنتي مبتنی بر اینترنت است،این امکان را به مشتریان می دهد تا برای
جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای
اینترنتی اقدام کنند. باید خاطرنشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس
تجربه واقعی از خرید کالا نیست،بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل،
اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است. از سوی دیگر خرید از طریق
فروشگاههای اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ است زیرا در هر دو تحویل
کالا از طریق پست است و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا
احساس کند. پس قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات
مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.بعلاوه، ویژگیهایی
نظیر ارائه اطلاعات، راهنمایی و هدایت و انجام سفارشها در یک وسیله خرید
دو سویه و تعاملی به عنوان عامل مهمی در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک
نسبت به فروش سنتی در نظر گرفته شده است (سعيد نيا و بني اسدي،2007).با
توجه به مطالب گفته شده هدف اصلي در اين فصل بيان كليات در رابطه با بررسي
خريد اينترنتي در سطح شهرستان بهشهراست،كه در اين راستا چهار چوب ساختار
فصل اول مشتمل بر بيان مسئله تحقيق، ضرورت و اهميت تحقيق، بيان فرضيات
تحقيق، اهداف تحقيق و تعاريف عمليات واژگان تحقيق مي باشد.1-1بيان مسئله: تجارت الکترونیک چیست؟چشم اندازی به تجارت الکترونیکرسالت تجارت الکترونیک چیست؟اهداف تجارت الکترونیک چگونه است؟استراتژی تجارت الکترونیک چیست؟دسترسی به تجارت الکترونیک چگونه است؟آینده تجارت الکترونیک چیست؟خرید اینترنتی چیست؟چگونه می توان مشتریان را به خرید اینترنتی تشویق کرد؟مزایای خرید اینترنتی چیست؟معایب خرید اینترنتی چیست؟ 

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی

پایان نامه بررسي رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی ,تحقیق درباره خرید اینترنتی ,تحقیق درباره عوامل فنی موثر در خرید اینترنتی ,خرید اینترنتی , سایت , وبسایت