پایان نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

پایان نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

پایان-نامه-تاثیرآمیخته-ترفیع-بر-رفتار-مصرف-کنندهپایان
نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده تعداد
صفحات : 166  شامل پرسشنامه
استانداردتحلیل
با معادلات ساختاری لیزرلمنابعچکیده
فارسی و انگلیسی چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه1-2-بیان مساله1-3-اهمیت وضرورت تحقیق1-4- مدل تحقیق1-5-اهداف تحقیق1-5-1-هدف اصلی1-5-2-هدف فرعی1-6-فرضیات تحقیق1-6-1-فرضیه اصلی1-6-2-فرضیه فرعی1-7- قلمرو تحقیق1-7-1-قلمرو موضوعی1-7-2-قلمرو مکانی تحقیق1-7-3-قلمرو زمانی تحقیق1-8-تعاریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق1-8-1- تعاریف مفهومی1-8-2- تعاریف عملیاتی فصل دوم: چارچوب نظری وپیشینه تحقیق2-1 مقدمه2-2- تعریف بازاریابی2-3-فرآیند بازاریابی2-4- مدیریت بازاریابی2-4-1- ایجادرابطه سودآور با مشتری2-5- فلسفه های مدیریت بازریابی2-6- آمیزه بازاریابی2-6-1-یافتن، نگهداشتن و افزایش مشتریان:2-6-2-اصول بازاریابی2-7- آمیخته ترفیع2-8- عوامل مؤثردرتعیین آمیخته ترفیع2-9- ماهیت واهمیت ترفیعات2-10- تبلیغات2-10-1- اهداف تبلیغات2-10-1-1- آگهی اطلاع دهنده وآگاه کننده2-10-1-2- آگهی متقاعد کننده2-10-1-3- آگاهی یادآوری کننده2-10-2- مزایای هدف گذاری تبلیغات2-10-3- بودجه بندی تبلیغات2-10-3-1- روش درصداستطاعت2-10-3-2-روش درصدی ازفروش2-10-3-3-روش برابری با رقبا2-10-3-4-روشرتبهبندی2-10-3-5-روش هدف وانجام کار2-11-چه نوع تصویرهای یبیشترین توجه راجلب می کنند؟2-12- توصیه های رسانه ایی (نقش تصویر در :2-13- تاثیرات مهم تبلیغات :2-14- چرا موسسات به تبلیغات نیاز دارند؟2-15- آنچه که یک تبلیغ را برجسته می کند؟2-16-مشخصات آگهی های برجسته2-17-تصمیم در مورد پیام2-18-تصمیم در مورد رسانه2-19- پیش برد فروش2-19-1- رشد سریع پیشبرد فروش2-19-2- اهداف پیشبرد فروش2-19-3- انتخاب ابزارها یپیشبرد فروش2-19-3-1- ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده2-19-3-2- ابزارهای پیشبرد فروش تجاری2-19-3-3- ابزارهای پیشبرد فروش صنعتی2-19-4- رابطه بین پیشبرد فروش و تبلیغات2-20- روابط عمومی2-20-1- ابزارهای اصلی روابط عمومی2-20-2- تصمیم گیری عمده در روابط عمومی2-20-2-1- تعیین هدف های بلند مدت روابط عمومی2-20-2-2- انتخاب پیام های روابط عمومی و محمل های رساندن آنها2-20-2-3- اجرای برنامه ی روابط عمومی2-20-3- تکنیک های روابط عمومی2-20-4- ارزیابی نتایج روابط عمومی2-21- فروش شخصی2-21-1- ماهیت فروش شخصی2-21-2- نقش نیروی فروش2-21-2- اصول فروش شخصی2-21-2-1- فرایند فروش شخصی2-22- بازاریابی مستقیم2-22-1- فاید ه های بازار یابی مستقیم2-22-2- انواع بازار یابی مستقیم2-22-3- مشکلات بازاریابی مستقیم2-22-4- شیوه های ایجاد ارتباط در بازاریابی مستقیم2-22-4-1- بازاریابی رود ررو2-22-4-2- بازاریابی از طریق پست مستقیم2-22-4-3- بازاریابی بادفترچه فهرست بها (کاتالوگ)2-22-4-4- فروش از راه دور (باتلفن)2-22-4-5- بازاریابی مستقیم از طریق واکنش به تبلیغ تلویزیونی2-22-4-6- بازاریابی دکه ای2-22-4-7- بازاریابی در شبکه2-23- رفتارمصرف کننده2-23-1- تعریف2-23-2- کاربردهای رفتارمصرف کننده2-23-2-1- استراتژی بازاریابی2- 23-2-2- تنظیم سیاست ها و مقررات2-23-2-3- بازاریابی اجتماعی2-23-2-4- ارتقای سطح آگاهی جامعه2-23-3- عواملی که بررفتار مصرف کنند ه اثرمی گذارد2-23-3-1- عوامل فرهنگی2-23-3-1-1- فرهنگ2-23-3-1-2- زیرمجموعه فرهنگی2-23-3-1-3- طبقه اجتماعی2-23-3-2- عوامل اجتماعی2-23-3-2-1- گروه های مرجع2-23-3-2-2- خانواده2-23-3-2-3- نقش ومقا م سازمانی2-23-3-3-عوامل شخصی2-23-3-3-1- سن2-23-3-3-3- شغل2-23-3-3-3- وضع اقتصادی2-23-3-3-4- شیوه زندگی2-23-3-3-5- شخصیت و تصویرخویشتن2-23-3-4- عوامل روانی2-23-3-4-1- ا نگیزش2-23-3-4-1-1- تئوری فروید درباره انگیزش2-23-3-4-1-2- تئوری مزلو درباره انگیزش2-23-3-4-2- ادراک2-23-3-4-3- یادگیری2-23-3-4-4- نگرش و باور2-23-4- رفتارهای گوناگون به هنگام تصمیم گیری برای خرید2-23-4-1- رفتار پیچیده خرید-زود و دنناهمسانی-رفتارخرید درموردکالاهای
متنوع-خریدهای عادی2-23-5- اهمیت مطالعه رفتارمصرف کننده2-23-6- روانشناسی رفتارمصرف کننده2-23-7- هشت عامل مؤثر در مصرف2-23-8- دیدگاه های پژوهشی درمورد رفتارمصرف کننده2-23-9- رضایت مشتری2-23-10- حفظ مشتری2-23-11- زنجیره خرید2-23-12- شناخت رفتارو نحوه تصمیم گیری خریدار2-23-12-1- نقش افراد درخرید ومصرف کالاها و خدمات2-23-12-2- انواع تصمیم خرید2-23-12-3- فرآیندتصمیمگیری درباره خریدکالاهای جدید2-23-12-4- تفاوت افراد درمصرف کالاهای جدید2-24- رفتارشکایت آمیز مصرف کننده2-25- عوامل موثر بررفتا رشکایت آمیز2-26- واکنش های جمعی متشکل نسبت به
شکایت مصرف کننده2-27-الگوهای واکنش مصرف کننده یا
سلسله مراتب واکنش2-28- ارزیابی مدل(AIDA)2-29- پیشینه ی تحقیق2-29-1- درداخل کشور2-29-2- درخارج ازکشور2-30-تاریخچه شرکت چوپان  فصل سومروش شناسی تحقیق3-1-مقدمه3-2-روش تحقیق3-3-روش و ابزارگردآوری داده ها3-4-جامعه آماری3-5-حجم نمونه وروش نمونه گیری3-6-پایایی و روایی3-7-روش تجزیه وتحلیل اطلاعات فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها4-1-  مقدّمه4-2- بخش اول: آمارتوصیفی پاسخگویان4-2-1- بررسی ویژگی جامعها زلحاظ جنسیت4-2-2- بررسی ویژگی جامعه ازلحاظ سطح
سنی4-2-3- بررسی ویژگی جامعه ازلحاظ وضعیت
تحصیلات4-3- بخش دوم: آمار استنباطی تحقیق4-4- نیکویی برازش مدل4-5- تحلیل عاملی تاییدی متغیر‌های پژوهش4-5-1- تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای مستقل تحقیق4-5-2- تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای وابسته تحقیق4-6- بررسی پایائی پرسشنامه به تفکیک متغیرها4-7- آزمون فرضیات اصلی تحقیق توسط تکنیکت حلیل مسیر لیزرل4-8- آزمون فرضیات فرعی تحقیقجمع بندی فصل چهارم فصل پنجم: تفسیریافته های تحقیق و نتیجه5-1- مقدمه5-2- تحلیل داده هایت وصیفی تحقیق5-3- نتایج حاصل ازتحلیل روایی سازه
متغیرها (بررسی اعتبارسازه ها)5-4- نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق5-5- تفسیرنتایج فرضیات تحقیق5-6- پیشنهاد اتی درمورد متغیرهای
موردنظر5-7- محدودیت هایتحقیق5-8- پیشنهاداتی برای تحقیقات آیندهمنابعپیوست هاپرسشنامه  

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

پایان نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده ,دانلود پایان نامه تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده ,تاثیرآمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده ,پایان نامه مدیریت,دانلود پایان نامه مدیریت,پایان نامه ارشد مدیریت,پایان نامه دکتری مدیریت