پایان نامه فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف کننده

پایان نامه فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف کننده

پایان-نامه-فرایند-تصمیم-گیری-خریدار-و-مصرف-کنندهدانلود پایان نامه فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف کنندهنوع فایل : Wordتعداد صفحات : 80فهرست و پیشگفتارمقدمهتصميم گيري و فرايند تصميمنظريه هاي تصميم گيريالگوي تصميم گيريفرايند تصميم گيري خريدار و مصرف كنندهمرحله اول: شناخت نيازمرحله دوم: كسب وجمع آوري اطلاعاتتفاوت داده واطلاعاتارزش اقتصادي اطلاعاتحسابداري به عنوان يك سيستم اطلاعاتيمحتواي اطلاعاتي گزارشهاي ماليمرحله سوم: ارزيابي گزينه هامرحله چهارم: تصميم خريدمرحله پنجم: رفتار پس از خريدانواع حل مسأله خريدعوامل مؤثر در فرايند تصميم گيري خريدعوامل فرهنگيفرهنگزير مجموعه هاي فرهنگيطبقه اجتماعيعوامل اجتماعيگروه هاي مرجعخانوادهنقش و مقام اجتماعيعوامل شخصيسن و مرحله زندگيشغلوضع اقتصاديشيوه زندگيشخصيت و تصوير خويشتنعوامل روانيانگيزشادراك (پنداشت)يادگيرينگرش و باورمعيارهاي تصميم گيري در بازار اوراق بهادارنوع بازده اوراق بها دارريسك اوراق بهادارانواع ريسكريسك ماليريسك تجاريريسك ورشكستگيريسك تورمريسك نوسان نرخ بهرهتعريف بورس اوراق بهادارتاريخچه بورس اوراق بهادار در جهانتاريخچه بورس اوراق بهادار در ايرانبررسي اجمالي عملكرد بورس اوراق بهادار تهران از شروع تا كنونفن اوري اطلاعات : تنگناي رشد بورس اوراق بهادار تهراننارسايي سيستم معاملات بورسنارسايي هاي سيستم اطلاع رسانيبازار سرمايهبازارهاي اوليهبازارهاي ثانويهتئوري بازار كارا (1)شكل قوي بازار كاراشكل ضعيف بازار كاراشكل نيمه قوي بازار كارامفهوم نيمه كارا بودن بازار براي حسابداريمحتواي اطلاعاتي قيمت سهامسرمايه گذاري وانواع سرمايهانواع سرمايه گذار و هدف آنها از سرمايه گذاريمشخصات لازم براي يك سرمايه گذار ريسك پذيرصبر و شكيباييجرأتزيركي و آگاه بودناحساساتي نبودن

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف کننده

پایان, نامه, فرایند, تصمیم, گیری, خریدار, و, مصرف, کننده