پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری

پایان-نامه-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-در-صنعت-بانکداری-و-هوش-تجاریمدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری CRM in the Banking Industry and Business Intelligenceتعداد صفحات : 49فایل ورد قابل ویرایشچکیده
بقای سازمان های مالی و بنگاه های اقتصادی همچون بانک ها وابستگی بدون
واسطه به حضور مشتریانی دارد که تعیین کننده نهایی موفقیت هستند. رشد
فناوری اطلاعات و ظهور سایر پیشران های تغییر در وضع سنتی بانکها، نیازمندی
به توسعه و بکارگیری سیستم های اطلاعات را سبب گردید و در این بین هوش
تجاری مفهومی است که به کمک ابزارهای خود این امکان را دارد تا چالش های
پیش روی صنعت بانکداری را شناسایی و در سهولت و دقت تصمیم گیری مدیران موثر
واقع گردد. مدیریت ارتباط با مشتریان یک استراتژی کسب و کار و یک مجموعه
ای از ابزارهای نرم افزاری گسسته و فناوری ها، با هدف کاهش هزینه، افزایش
درآمد، شناسایی فرصت ها و کانال های توسعه جدید و بهبود ارزش، رضایت،
سودآوری و حفظ مشتری است و استفاده از سیستم های CRM و هوش تجاری به صورت
مکمل، رویکرد جامع به مشتریان را فراهم می کند . کاربرد هوش تجاری در صنعت
بانکداری بسیار بیشتر از آنچه امروز بکار گرفته شده است می باشد. مدیران
این عرصه با بهره گیری از هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتریان، می توانند
رضایت مندی را به عنوان عامل کلیدی جذب، حفظ و افزایش سود دهی مشتری، برای
سازمان خویش به ارمغان آورند مقدمه هوش تجاریتعاریفروش کار هوش تجاریجایگاه هوش تجاری در بین سیستم های اطلاعاتیعملکرد سیستم های هوش تجاری در سطوح مختلف سازمانیتکنیک های هوش تجاریضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمان هااهداف هوش تجاریآشنایی با صنعت بانکداریضرورت بهره مندی از هوش تجاری در بانکداریمفهوم مشتری در صنعت بانکداریکاربرد های هوش تجاری در صنعت بانکداریمدیریت ارتباط با مشتری(CRM)تعریف مدیریت ارتباط با مشتریاصول مدیریت ارتباط با مشتریابعاد مدیریت ارتباط با مشتریﭼﮕﻮﻧﮕﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی‬‫‫انواع اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتریان‫انواع فن آوری ‪CRM‬‬ضرورت بکارگیری ‪CRM‬‬‫‪ CRM‬در موسسات مالی و بانکها‬ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ در ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی‬‫اهداف مدیریت ارتباط با مشتری‬اهداف اصلی اجرای‬ ‫مدیریت روابط مشتریان در مؤسسات مالی وبانکها‫مزایای استفاده از CRM‬ در بانک ها‬استراتژی های هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتریمثال هایی از توسعه موفقیت آمیز هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتریکاربردهای تکنیک های هوش تجاری در CRM صنعت بانکداری‫مؤلفه ها و ابعاد ‪CRM‬‬ در صنعت بانکداری نتیجه گیری و جمع بندی مراجع

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری,پایان نامه مدیریت سیستم های اطلاعاتی,مدیریت سیستم های اطلاعاتی,سیستم های اطلاعاتی