پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر

پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر

پرسشنامه-ارزش-ویژه-برند-آکرپرسشنامه ارزش ویژه برند آکرپرسشنامه ارزش ویژه برند براساس مدل آکر مشتمل بر 5 بعد  و 32 عبارت است که یکی از مهمترین و پراستفاده ترین پرسشنامه ها در زمینه برندینگ است. ابعاد آن شامل وفاداری برند1-7کیفیت ادراک شده برند8-15تداعی برند16-21آگاهی برند22-27تمایل به قبول گسترش برند28-32منابع این پرسشنامه مهم شامل:1- David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 19962- David A. Aaker & Kevin Lane Keller, Consumer Evaluations of Brand Extensions,  Journal of Marketing Vol. 54 (January 1990), 27-41 

دانلود فایل

دانلود فایل پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر

پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه, ارزش ویژه, آکر, برند, وفاداری برند, آگاهی برند, تداعی برند