پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
پرسشنامه ارزش ویژه برند آکرپرسشنامه ارزش ویژه برند براساس مدل آکر مشتمل بر 5 بعد و 32 عبارت است که یکی از مهمترین و پراستفاده ترین پرسشنامه ها در زمینه برندینگ است. ابعاد آن شامل وفاداری برند1-7کیفیت ادراک شده برند8-15تداعی برند16-21آگاهی برند22-27تمایل به قبول گسترش برند28-32منابع این پرسشنامه مهم شامل:1- David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 19962- David A. Aaker & Kevin Lane Keller, Consumer Evaluations of Brand Extensions, Journal of Marketing Vol. 54 (January 1990), 27-41
دانلود فایل پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه, ارزش ویژه, آکر, برند, وفاداری برند, آگاهی برند, تداعی برند