پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان
پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان این پرسشنامه مشتمل بر 12 سوال با طیف لیکرت 5 گزینه ای و دارای منبع معتبر به شرح زیر است Caruana, A. (2002). Service loyalty: The effects of service quality and the mediating role of customer satisfaction. European journal of marketing, 36(7/8), 811-828
دانلود فایل پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان
پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان ,دانلود پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان ,استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان ,پرسشنامه,استاندارد, لیکرت, مشتری,customer satisfaction,وفاداری, خدمات,Caruana,سازمان