پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی

پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی

پرسشنامه-بازارگرایی-جاورسکی-و-کهلیپرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی (1990) یا مقیاس موسوم به MARKOR دارای 19 سوال 5 گزینه ای است واز جمله پرسشنامه های مهم و ارزشمند این حوزه تحقیقاتی مدیریت است. پرسشنامه مزبور  بازار گرایی را از حیث رفتاری را مورد سنجش قرار می دهد.از نظر کهلی و جاورسکی (1990)، بازارگرایی توانایی سازمان در ایجاد، پخش و استفاده از اطلاعات در مورد مشتریان و رقباست.

دانلود فایل

دانلود فایل پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی

پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی,دانلود پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی,بازارگرایی جاورسکی و کهلی,بازار گرایی,پرسشنامه,جاورسکی و کهلی,رویکرد رفتاری,MARKOR,رقبا,مشتریان,اطلاعات