پرسشنامه بازاریابی تعاملی

پرسشنامه بازاریابی تعاملی

پرسشنامه-بازاریابی-تعاملی پرسشنامه بازاریابی تعاملی بارویس و فارلی (2004) پرسشنامه بازاریابی تعاملی متشکل از 40 سوال برگرفته (متغیرهای تبلیغات آنلاین وب سایت،پیام های بازاریابی،مصاحبه توسط ویدئو کنفرانس و پست الکترونیک) از مقاله بارویس و فارلی در سال 2005 می باشد. منبع داردمدل داردشیوه نمره گذاری داردروایی و پایایی دارد

دانلود فایل

دانلود فایل پرسشنامه بازاریابی تعاملی

دانلود پرسشنامه بازاریابی تعاملی بارویس و فارلی (2004),پرسشنامه بازاریابی تعاملی بارویس و فارلی (2004),دانلود پرسشنامه بازاریابی تعاملی,بارویس و فارلی (2004),پرسشنامه بازاریابی تعاملی,بازاریابی تعاملی,پرسشنامه