پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی

پرسشنامه-عوامل-موثر-بر-پذیرش-بانکداری-اینترنتی پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی این پرسشنامه در 2 بخش کلی طراحی و تدوین شده است: بخش اول مربوط به اطلاعات کلی جمعیت شناختی پاسخ دهنده می باشد.بخش دوم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه است. سئوالات مطرح شده در این بخش دارای طیف اهمیت 5 گزینه­ای است. متغیرهای مطرح شده شامل 4 متغیر سهولت استفاده درک شده، کیفیت خدمات سایت، امنیت و حریم خصوصی ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیک پرسشنامه دارای منابع معتبر لاتین است که در انتهای پرسشنامه ذکر شده است از جمله: Chong, A., Ooi, K. B., Lin, B., & Tan, B. I. (2010). Online banking adoption: An empirical analysis.International Journal of Bank Marketing, 28(4), 267-287.

دانلود فایل

دانلود فایل پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ,عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ,پرسشنامه,بانکداری اینترنتی, پذیرش بانکداری اینترنتی,ادراک,امنیت, حریم خصوصی,خدمات سایت