پروپوزال ارتباط ارزش ادارک شده با وفاداری، حضور مجدد،و تبلیغات دهان به دهان تماشاگران تراکتور سازی
دانلود پروپوزال مدیریت ورزشیعنوان فارسی پروپوزال:ارتباط ارزش ادارک شده با وفاداری، حضور مجدد، و تبلیغات دهان به دهان تماشاگران تیم تراکتور سازیعنوان انگلیسی پروپوزال:Relationship among Perceived Value with Loyalty , Future Attendance and Word of mouth Advertising of TRACTORSAZI Spectators
پروپوزال مدیریت ورزشی,ارزش ادارک شده ,وفاداری Loyalty,حضور مجدد,تبلیغات دهان به دهان,بازاریابی ورزشی,تماشاگران تیم فوتبال,Perceived Value,Future Attendance,Word of mouth Advertising,Sport Marketing