پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی

پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی

پروپوزال-بررسی-نقش-قابلیت-ها-دانش-و-محیط-زیست-در-دستیابی-به-اهداف-استراتژیک-در-پروژه-های-صادراتی پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتیتعداد صفحات :8 با فرمت ورد و قابل ویرایش یک نقش اساسی رهبران سازمان، تعیین اهداف استراتژیک برای هدایت فعالیت مدیران و کارکنان است (هامبریک ، 2007؛ کاپلان و نورتون ، 2000). در روانشناسی و ادبیات مدیریت، دلیل منطقی برای اینکه چرا اهداف استراتژیک باید به دنبال توسعه استراتژی بعدی و تحقق هدف باشند، ارائه می شود (آندرسون و همکاران، 2010؛ لوک و لاتهام ، 2002). با این حال، در عمل، شکاف بین اهداف استراتژیک مورد نظر و پیامدهای دستیابی به اهداف بعدی به طور گسترده ای شناسایی شده است (میلر ، 1997؛ مینترزبرگ و واترز ، 1985؛ ناراسیمهان و جایارام ، 1998). بر اساس نظریه سازمان، نقش عوامل کلیدی داخلی و خارجی را در ایجاد فرصت های استراتژیک در زمینه صادرات تولید کنندگان بررسی می کنیم. این به لحاظ جغرافیایی و مدیریتی به دلایل مختلف جالب است اولا، نیاز به منابع کمتر و ریسک های کمتری نسبت به سایر روش های ورود، نیاز به صادرات بیشترین کاربردی است که شرکت ها در سطح بین المللی فعالیت می کنند (لیونیدو و کاتسیکاس ، 1996). دوم اینکه، صادرات یک ریسک اقتصادی و رشد سریع با شرکت هایی است که از طریق بین المللی انجام می شود (نمکوا و همکاران، 2015). سوم، با توجه به مشکلات پیش بینی شده بیشتر و کاهش کنترل اهرم های پیاده سازی، ممکن است دشوار باشد که اهداف استراتژیک مورد نظر را در هنگام برخورد با بازار های دور و متفاوت از بازار اصلی شرکت اجرا کرد (فانگ و همکاران، 2007؛ جانسون و واهلن ، 2009) چهارم، بخش صادرات، واحدهای بازاریابی استراتژیک بازاریابی (SBUs) از مسئولین برای فروش یک محصول (یا خط) به یک بازار خارجی خاص است (کاوسگیل و زو ، 1994). آنها از این رو برای بررسی مشکلات مهم بازاریابی استراتژیک، بسیار مهم هستند (مورگان و همکاران، 2012). این تحقیق تأیید وجود شکاف قابل توجهی بین اهداف استراتژیک در نظر گرفته شده در زمینه صادرات و موقعیت های استراتژیک آنها را در بر می گیرد. این مهم است زیرا ما متوجه می شویم که مؤسسات صادراتی که اهداف استراتژیک مورد نظر را به دست می آورند، عملکرد مالی قابل ملاحظه ای قوی تر از آنچه که انجام می دهند، به میزان 12٪ در مورد اهداف تمایز و 19٪ در مورد اهداف هزینه دارند بنابراین، داشتن اهداف استراتژیک لزوما منجر به مزیت رقابتی نمی شود، و هر گونه شکست در دستیابی به مزیت هزینه ای است. بنابراين شناخت فاکتورهايي که به کمبود فرصت هاي استراتژيک هدف استراتژيک کمک مي کند، از اهميت نظری و مديريتي برخوردار است. در این مطالعه ما بررسی خواهیم کرد که برای دستیابی به اهداف استراتژیک و ارائه حداکثر نتایج، شرکت ها باید چه قابلیت های خاصی را در اختیار داشته باشند، چه دانش خاصی در زمینه تجربی داشته باشند و شرایط احتمالی محیط زیست را مطابقت دهند. به طور خاص، این مطالعه سه ماده اولیه را به تحقیق می دهد. اولا ما متوجه می شویم که یک دلیل مهم برای عدم موفقیت شرکت های صادراتی برای دستیابی به اهداف استراتژیک هدفمند، نقاط ضعف در توانایی های معماری آنها است – یعنی فرایندهای برنامه ریزی و پیاده سازی که برای استخراج و استقرار منابع استفاده می شود (مورگان و همکاران، 2003). همانطور که مطالعات قبلی تأثیر مستقیم توانایی ها یا نقش مدیتیشن آنها در روابط منابع سازمانی با مزایای موقعیت و یا نتایج عملکرد را مورد بررسی قرار داده اند. ما با بررسی اثرات تعدیل کننده توانایی ها در مورد اهداف استراتژیک هدف استراتژیک صادراتی مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج ما نشان می دهد که سرمایه گذاری های صادرات با قابلیت های معماری قوی تر به مراتب بهتر می توانند اهداف راهبردی مورد نظر خود را درک کنند. این شناسایی یک مکانیزم جدید است که از طریق آن توانایی های معماری ارزش را ایجاد می کند و بیننده را برای مدیران در مورد چگونگی کاهش و حتی برطرف نمودن مشکلات تحقق اهداف استراتژیک مشاهده می کند. دوم، در تحقیق، نتایج ناهماهنگی در مورد نقش بین المللی سازی در تأثیر بر عملکرد شرکت ها مطرح می شود. ما به این جریان تحقیق کمک می کنیم و نشان می دهیم که دانش مبتنی بر تجربه شرکت در فعالیت های بازار های بین المللی بهتر است که واردات صادرات آن را به اهداف استراتژیک مورد نظر خود برساند. به طور مشخص، ما بررسی خواهیم کرد که سطح بین المللی شدن، شدت و گستردگی عملیات و بازارهای خارجی شرکت، تاثیر مثبتی بر توانایی شرکت های صادراتی برای انتقال اهداف استراتژی مورد نظر به موقعیت های استراتژیک متعاقبا است. این نشان می دهد که چنین دانش تجربی باعث افزایش توانایی تصمیم گیران برای اجرای محتوای استراتژی است که با اهداف استراتژیک مورد نظر و محیط بازار هماهنگ است. یافته های ما عمیق درک اهمیت بین المللی شدن و شناسایی یک مکانیزم جدید که با آن می توان با عملکرد شرکت ارتباط برقرار کرد – با فراهم آوردن دانش تجربی که می تواند به سرمایه گذاری های شرکت های تجاری کمک کند، مزایای تحقق اهداف استراتژیک بیشتری را به دست می دهد. سوم، ما به عنوان یک محیط خارجی محسوب می شویم – میزان تغییر در بازار صادرات – ضعف توانایی های صادرات برای دستیابی به اهداف استراتژیک مورد نظر است. از لحاظ نظری، استراتژی های کسب و کار باید با محیطی که در آن هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر قرار می گیرند، هماهنگ شوند (پورتر ، 1996). (1996). تحقيقات پيشين نقش موثري در شرايط محيطي در روابط منابع و توانمندي با نتايج حاصل از عملكرد کسب و كار را مورد بررسي قرار داده است (کیرکا و همکاران، 2005؛ کومار و همکاران، 2011؛ ویلدن و گودرگان ، 2015). ما این جریان تحقیق را گسترش می دهیم که محیط کسب و کار بدون در نظر گرفتن بازار دینامیک به طور قابل توجهی بهتر می تواند اهداف استراتژیک مورد نظر خود را درک کند. این کمک می کند تا بدانند چگونه تحقق هدف مربوط به مزایای زیست محیطی شرکت است و کمک می کند تا مدیران بهتر درک و به طور بالقوه از مشکلات تحقق اهداف استراتژیک دیده می شود.

دانلود فایل

دانلود فایل پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی

پروپوزال دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی,پروپوزال, قابلیت ها, دانش و محیط زیست , دستیابی به اهداف استراتژیک , پروژه های صادراتی,پروپوزال آماده,دانلود پروپوزال آماده