پروژه آشنايي با دانش آموزان استثنايي

پروژه آشنايي با دانش آموزان استثنايي

پروژه-آشنايي-با-دانش-آموزان-استثنايي

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:’Times New Roman’,’serif’;
mso-bidi-font-family:’Traditional Arabic’;}فصل اول : مقدمات و تاريخچه1- آغاز سخن 2- پيش گفتار3- بررسي آماري و
سابقه 4- تعريف
استثنايي5- تاريخچه:-6- در
ايران-  فصل دوم: دسته
بندي و تعريف و ويژگيهاي باليني1- انواع
استثنايي2- تعريف ها:3- علل و عوامل4- عقب ماندگي و
اختلالات ژنتيك5- انواع سندرم
ها6- منگوليسم يا
سندرم دان7- سندرم صداي
گربه و سوپرمن و كلاين فلتر8- عوامل
ناشناخته وهيدروسفال و ميكروسفال9- مسائل دوران
بارداري 10- انواع بيماري
ها و ضربه ها در تمام موارد11- سن مادر و
عاملRH12- سوخت و ساز
(متابوليسم13- عوامل فرهنگيفصل سوم: عكس العمل والدين1- انواع
خانواده- پذيرنده، انكاركننده و پنهان كننده2- ارتباط
خانواده با فرزند عقب مانده3- واكنش هاي
گوناگون خانوادهفصل چهارم: پيشگيري1-پيش گيري2-برنامه ريزي پيش گيري و مشاوره ژنتيك3-مشكلات جنسي كودكان عقب مانده ذهنيفصل پنجم: آموزش وپرورش1-آموزش و پرورش و توان بخشيسخن آخر-  توصيه و پيشنهادهاي لازم:
كلام آخر با فرجام سخنمنابع و مراجع

دانلود فایل

دانلود فایل پروژه آشنايي با دانش آموزان استثنايي

دانش آموزان استثنايي,تناسب آموزش با معلوليت و توانايي,شناخت توانايي وكفايت كودكان استثنايي,تاريخچه كودكان استثنايي,كودكان استثنايي در ايران