پروژه بررسی بازار سبزيجات خشک

پروژه بررسی بازار سبزيجات خشک

پروژه-بررسی-بازار-سبزيجات-خشکدانلود پروژه بررسی بازار سبزيجات خشکنوع فایل : Wordتعداد صفحات : 91فهرست و پیشگفتارفصل اول(طرح تحقيق) 1هدف و ضرورت تحقيق 2فرضيه ي تحقيق: 3روش تحقيق: 3فصل دوم(ادبيات تحقيق) 4تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه 5جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور 7آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي 7نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال 8تعريف استراتژي 10نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي 10الف- استراتژي جايگزيني واردات 10ب- استراتژي توسعه صادرات: 12انواع استراتژي هاي رقابتي عام 13رهبري در هزينه 15تمايز محصول 16تمركز (محدودنگري) 18ميانه روي 20تعريف بازاريابي: 22استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار 231- استراتژي بازاريابي يكسان 242- استراتژي بازاريابي تفكيكي 243- استراتژي بازاريابي تمركزي 25ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار 26تقسيم بندي بازار هاي بين المللي 29استراتژي توسعه آميخته بازاريابي 30آميخته محصول 31اهميت قيمت در آميخته بازاريابي 34آميخته تشويق و ترفيع 36توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي 37تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي 381- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل 392- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل) 493- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل 514- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي 535- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل 616- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل 68فصل سوم (روش تحقيق) 72تحول فرهنگي (با در نظر گرفتن اقتصاد): 74بازار خارجي: 75مصاحبه با خانم مهندس مدير شهرك فناوري صنايع غذايي و بيو تكنولوژي شمالشرق: 77فصل چهارم(تجزيه وتحليل داده ها) 801- صادركنندگان وتوليدگران سبزيجات خشك از دانش و فنون بازاريابي آگاهي لازم را دارند 812- سبزيجات خشك از كيفيت مناسب براي صادرات برخوردار مي باشند. 823- روشهاي نوين توليد سبزيجات خشك از سوي توليدكنندگان مورد استفاده قرارمي گيرد. 83فصل پنجم(نتيجه گيري و پيشنهادات) 84پيشنهادات: 86منابع و ماخذ 87بررسي وضعيت بازار سبزيجات خشك (داخلي و خارجي) مشكلات اين بازار و راهكارهاي توسعه و پيشرفت بازار اين محصول.هدف و ضرورت تحقيق با توجه به اينكه در ايران انوع آب و هوا وجود دارد و شرايط و اقليم نيز متنوع مي باشد در نتيجه تنوع سبزيجات آن بسيار مي باشد و همچنين سبزيجات ايران بواسطه ي نحوه ي عمليات كاشت و داشت و برداشت و وجود خاك بسيار غني و حاصل خيز در جهان مطلوبيت زيادي دارا مي باشد.در همين راستاها بايستي در سدد صدور اين محصولات به خارج از كشور به بهترين نحو ممكن كوشيد و لذا نگهداري و عرضه ي داخلي آن نيز يكي ديگر از هدفهاي اين رشته مي باشد و براي محقق كردن اين ارزشها ابتدا بايد روشي يافت كه توانايي نگهداري بهينه در زمان طولاني بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشك كردن سبزيجات راهي است مناسب براي اين امر.طي برقراري ارتباط با تعدادي از صنايع مرتبط و مذاكرات انجام شده ضرورت بررسي بازار جهت انجام سرمايه گذاري هاي توليدي در ايران ضروري مي باشد، لذا با توجه به كاربردي بودن طرح نسبت به بررسي بازارهاي داخلي و خارجي و ارائه ي راهكارهاي ورود به اين بازارها لازم مي باشد.فرضيه ي تحقيق:1. صادركنندگان و توليد گران سبزيجات خشك از دانش و فنون بازاريابي آگاهي لازم را دارند.2. سبزيجات خشك از كيفيت مناسب براي صادارات برخوردار مي باشند.3. روشهاي نوين توليد سبزيجات خشك از سوي توليدكنندگان مورد استفاده قرار مي گيرد.

دانلود فایل

دانلود فایل پروژه بررسی بازار سبزيجات خشک

پروژه بررسی بازار سبزيجات خشک,بررسی بازار سبزيجات خشک,پایان نامه بررسی بازار سبزيجات خشک,بازار سبزيجات خشک,سبزیجات خشک,پایان نامه بررسی بازار سبزيجات خشک,دانلود رایگان بررسی بازار سبزيجات خشک