پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی های بازاریابی

پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی های بازاریابی

پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-استراتژی-های-بازاریابیاستراتژی های بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………2-3-1) مفهوم بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..2-3-2) تفاوت فروش با بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………….2-3-3) وظایف مدیریت بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………………..2-3-4) بازاریابی دست آوردی …………………………………………………………………………………………………………………………………..2-3-5) آمیخته بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………2-3-5-1) چهار سی (C4) ………………………………………………………………………………………………………………………………………..2-3-5-2) عناصر تشکیل دهنده(P4) ……………………………………………………………………………………………………………………..2-3-6) محصول………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….2-3-7) تصمیم گیری در باره صفات کالا ………………………………………………………………………………………………………………….2-4-2) انواع منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………………………2-4-3) رویکرد مبتنی بر منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………..2-4-4) تحقیقات انجام شده در رویکرد مبتنی بر منابع……………………………………………………………………………………………2-4-5) چند مدل نمونه از رویکرد مبتنی بر منبع …………………………………………………………………………………………………..2-4-6) تعریف قابلیت های شرکت …………………………………………………………………………………………………………………………..2-4-7) انواع قابلیت های شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………………2-4-8) نقش قابلیت های سازمانی در ایحاد مزیت رقابتی………………………………………………………………………………………..منابع فرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 62مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی های بازاریابی

مبانی نظری استراتژی های بازاریابی,پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی های بازاریابی,دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی های بازاریابی,استراتژی های بازاریابی, بازاریابی