پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات

پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات

پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-خدمات-و-کیفیت-خدماتفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 57مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل خدمات و کیفیت خدمات122-1-1) مفهوم کیفیت.. 122-1-2) خدمات ؛ تعاریف و ویژگی ها 132-1-2-1) ویژگی های خدمات.. 142-1-2-2) آمیخته بازاریابی خدمات.. 152-1-3) کیفیت خدمات.. 182-1-3-1) مفهوم کیفیت خدمات.. 182-1-3-2) اهمیت کیفیت خدمات.. 182-1-3-3) عوامل موثر بر انتظارات مشتری.. 202-1-3-4) ادراکات مشتری: 242-1-3-5) عوامل موثر بر ادراک مشتریان از خدمت: 272-1-4) عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات.. 302-1-4-1) مدل گرونروز. 302-1-4-2) مدل لهتینن و لهتینن322-1-4-3) مدل پاراسورامان. 332-1-4-4) مدل نظام مبادله ای کیفیت خدمات.. 362-1-5) مدل های مفهومی کیفیت خدمات.. 372-1-5-1) مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات.. 372-1-5-2) مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت : 382-1-5-3) مدل بهبود کیفیت خدمت رسانی.. 452-1-5-4) مدل تحلیلی شکاف های هفت گانه کیفیت.. 462-1-5-6) مدل کیفیت خدمات جامع. 482-1-5-7) الگوی گسترده کیفیت خدمات : 492-1-5-8) مدل چند مرحله ای کیفیت و ارزش خدمات: 522-1-7) سنجش کیفیت خدمات و مدل کیفیت خدمات.. 532-2) کیفیت خدمات و رضایت مشتری.. 542-3) ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان: 572-4) پیشینه تحقیق: 58منابع

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات

پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات,دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات,مبانی نظری خدمات و کیفیت خدمات, خدمات ,کیفیت خدمات