پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مديريت ارتباط با مشتري
شامل 44 صفحه با فرمت ورد-1- مقدمه…. 132-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري………………………………………………………… 152-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM………………………….. 182-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري……………………………. 192-5- سازماندهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري…………………………………….. 272-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايتمندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري…………………… 282-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري………………………………………….. 302-8- فناوري اطلاعات و بهرهوري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM………………………………. 332-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري…………………………………………………………. 382-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري…………………………………… 452-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي………………………………………………………. 462-12- پيشينه تحقيق 49منابع
دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مديريت ارتباط با مشتري
پیشینه تحقیق و مبانی نظری ,,مديريت ارتباط با مشتري, , رضايتمندي مشتري, , تمركز بر مشتريان كليدي