پیشینه تحقیق و مبانی نظری نام تجاری

پیشینه تحقیق و مبانی نظری نام تجاری

پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-نام-تجاریفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 75مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل-2 علامت تجاری………………………………………………………………………………………………………………………..193-2 نام تجاری………………………………………………………………………………………………………………………………194-2 نشان تجاری…………………………………………………………………………………………………………………………..195-2 دیدگاههای مختلف درباره نام تجاری……………………………………………………………………………………….196-2 فلسفه نام تجاری……………………………………………………………………………………………………………………237-2 نقش و اهمیت نام تجاری…………………………………………………………………………………………………………328-2 دلایل اهمیت نام تجاری………………………………………………………………………………………………………….379-2 ابعاد نام تجاری………………………………………………………………………………………………………………………4010-2 تعریف ذهنیت و برداشت از نام تجاری…………………………………………………………………………………..4211-2 تصویر ذهنی و ویژگی های ذهنی در مورد یک نام تجاری……………………………………………………….4312-2 تاریخچه و مدیریت نام تجاری………………………………………………………………………………………………4513-2 ویژگی های نام های تجاری قدرتمند…………………………………………………………………………………… 4814-2 تدوین استراتژی نام تجاری…………………………………………………………………………………………………..501-14-2 تدوین استراتژی نام تجاری از دیدگاه کاتلر………………………………………………………………………512-14-2 استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه روستا و همکاران…………………………………………541-2-14-2 انواع استراتژی های نام گذاری محصولات…………………………………………………………………….5415-2استراتژی های نام گذاری تجاری……………………………………………………………………………………………561-15-2 راهبرد محصول- نام تجاری…………………………………………………………………………………………….571-1-15-2 مزایا و معایب راهبرد محصول- نام تجاری…………………………………………………………………….582-15-2 راهبرد خط- نام تجاری……………………………………………………………………………………………………601-2-15-2 مزایا و معایب راهبرد خط- نام تجاری…………………………………………………………………………..603-15-2 راهبرد دامنه- نام تجاری…………………………………………………………………………………………………611-3-15-2 مزایا و معایب راهبرد دامنه- نام تجاری………………………………………………………………………..624-15-2 راهبرد چتر-نام تجاری…………………………………………………………………………………………………….621-4-15-2 مزایا و معایب راهبرد چتر- نام تجاری………………………………………………………………………….635-15-2 راهبرد منبع- نام تجاری………………………………………………………………………………………………….641-5-15-2 مزایا و معایب راهبرد منبع- نام تجاری…………………………………………………………………………646-15-2 راهبرد حمایت – نام تجاری………………………………………………………………………………………………651-6-15-2 مزایا و معایب راهبرد حمایت- نام تجاری………………………………………………………………………6616-2 مقدمه ای در رابطه با توسعه نام تجاری………………………………………………………………………………….6717-2 نظریه طبقه بندی…………………………………………………………………………………………………………………6818-2 انواع دیدگاه ها در مورد طبقه بندی………………………………………………………………………………………701-18-2 نگرش کلاسیک……………………………………………………………………………………………………………….702-18-2 نگرش نمونه اولیه…………………………………………………………………………………………………………….703-18-2 نگرش الگو………………………………………………………………………………………………………………………7119-2 توسعه نام تجاری…………………………………………………………………………………………………………………721-19-2 مفهوم کلی توسعه نام تجاری……………………………………………………………………………………………722-19-2 تعاریف توسعه نام تجاری…………………………………………………………………………………………………733-19-2 طبقه بندی توسعه نام تجاری……………………………………………………………………………………………744-19-2 مزایا و معایب استراتژی توسعه نام تجاری…………………………………………………………………………76منابع

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری نام تجاری

پیشینه تحقیق و مبانی نظری نام تجاری,دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری نام تجاری,مبانی نظری نام تجاری, نام تجاری