کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیک

کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیک

کاربرد-داده-کاوی-در-تجارت-الکترونیکفهرست مطالبعنوان                                                                                                                        صفحهچکیده :فصل اول – مفاهیم داده کاویمديريت ذخيره سازی و دستيابی اطلاعاتساختار بانک اطلاعاتی سازمان:مفاهيم پايه در داده کاويتعاريف داده کاويمراحل فرايند کشف دانش از پايگاه داده هاالگوريتم هاي داده كاوي   آماده سازي داده براي مدل سازيابزارهای تجاری داده کاوی Tools DM Commercial منابع اطلاعاتی مورد استفادهمحدودیت های داده کاوی   حفاظت از حریم شخصی در سیستم‌های داده‌كاویکاربردهای داده کاویداده كاوي درمديريت ارتباط بامشتريداده کاوی و مدیریت بهینه وب سایت هاداده‌كاوي و مديريت دانشفصل دوم : تجارت الکترونیکیمقدمه اي بر تجارت الکترونيکي   ویژگی های تجارت الکترونیکیطبقه‌هاي مختلف تجارت الکترونيکي   تفاوت تجارت الکترونيکي با تجارت سنتي   نقش دولت در تجارت الکترونيک     فصل سوم : شکل دهي موقعيت بازار1- چار چوبي براي تحليل موقعيت بازار 1-1-پرورش موقعيت :1-2-کشف هسته اصلي موقعيت :1-3- شناسايي مشتريان هدف :1-4- مطالعه توانمنديها و منابع شرکت :1-5- اندازه گيري جذابيت موقيت :2- ويژگي هاي تحليل موقعيت بازار در اقتصاد جديد:3- دو نوع ارزش ( value type ) عمده4- شناسايي نياز هاي برآورده شده و برآورده نشده :4-1- فرآيند تصميم گيري مشتري4-2- آشکارسازي نيازهاي برآورده شده و برآورده نشده5- تعيين مشتريان ويژهاي که شرکت قصد متقاعد کردن آنهارا دارد.5-1- روشهايي براي تقسم بندي بازار:5-2-تقسيم بندي قابل اجرا و معني دار _ تقسيم بندي قابل اجرا(Actionable Segmentation) _ تقسيم بندي معني دار 5-3-ترکيب مناسبي از متغير ها 5-4-تناظر بازار و مشتريان هدف    6- تأمين منابع  6-1- منابع شركت :6-2- شركاﺀ :7- جذابيت يک موقعيت :7-1- شدت رقابت    رقباي نزديک (Adjacent competitors)  :بررسي رقبا : (competitor Map)7-2-پويايي هاي مربوط با مشتريان :7-3- فناوري :7-4-سود دهي مالي :8-ارزيابي نهايي(go/No-go) آيا شركت قادر است در مورد ارزش يا ارزشهاي ارائه شده با ديگران رقابت كند؟ چگونه يك شركت يك سرويس آنلاين را توسعه مي دهد؟يك سيستم منابع مناسب و موفق چگونه است؟معيارهايي براي ارزيابي كيفيت يك سيستم منبع:مشارکت (Partnership):مدلهاي سوددهي براي شركتهاي آنلاين چه هستند؟2-1- مدلهاي مبتني بر كاربر و شركت:مدلهاي مبتني بر خلق ارزش توسط شركت:واسط مشتري   1- هفت عنصر طراحي براي واسط مشتري2- چه چيز تعيين كننده جلوه يك وب سايت است؟3- محتويات وب سايت4- تشكل ها در سايت5- اهرمهاي مورد استفاده براي سفارشي كردن يك سايت6- يك سايت چگونه با مشتريان خود ارتباط بر قرار مي كند؟7- اتصال يك وب سايت با وب سايتهاي ديگر 8- اشكال مختلف تجارت در وب سايتتبادل الكترونيكي داده ها (EDI)1- انواع خريد يک شرکت2- خريد مواد مستقيم3- تبادل الکترونيکي داده ها (EDI) 117EDI هاي نسل آينده مراجع و ماخذ فارسیمراجع و ماخذ لاتین و سایتهای اینترنتی 

دانلود فایل

دانلود فایل کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیک

بانک اطلاعاتی,داده کاوي,حریم شخصی,مدیریت بهینه وب سایت,تجارت الکترونيکي,شناسايي مشتريان هدف,تبادل الكترونيكي داده ها ,EDI,,مديريت ارتباط بامشتري