کيفيت خدمات آموزشي از ديدگاه دانشجويان، مدل سروکوال
فصلنامه راهبردهای آموزشدوره ۴، شماره ۱، بهار1390 ۲۱- صفحات: ۲۶
چکيدهاهداف: با
بررسي
شكاف
بين
انتظارات
و ادراكات دانشجويان از خدمات آموزشي، مي توان
زمينه
را براي تدوين برنامه هايي مناسب جهت بهبود
كيفيت
خدمات
آموزشي
فراهم
نمود.
اين
مطالعه
با هدف ارزيابي كيفيت خدمات آموزشي از ديدگاه
دانشجويان
پيراپزشکي
دانشگاه
علوم
پزشکي
تهران
انجام
شد.
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
دانلود فایل کيفيت خدمات آموزشي از ديدگاه دانشجويان، مدل سروکوال
سروكوال, كيفيت, خدمات آموزشي, ارزيابي, دانشجو