بازاريابي خدمات

بازاريابي خدمات

بازاريابي-خدماتپاورپوینت بازاريابي خدماتفرمت فایل : پاورپوینتقابل ویرایشتعداد اسلایدها :   60   اسلایدفهرست مطالب:مقدمهتعريف بازاريابيويژگي هاي منحصر به فرد خدماتمدل PROMPT برای مزیت خدمتمزیت خدمت و خدمت برترالزامات یک سازمان خدماتی پویاعوامل مهم ممیزی خدماتمعيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمتگام های اساسی در بازاریابی خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه ارائه خدمات به مشتریانانتظارات مشتریان از سازمان‌های خدماتیعوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریانراه های افزایش ارزش خدماتصفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»منابعبخشی از اسلایدها :تعريف بازاريابي:“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.“ تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي “فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد و گروه ها از طريق توليد و مبادله كالا و یا خدمات با يكديگر به امر تأمین نيازها و خواسته ها اقدام مي كنند.مقدمه:تفكر اول:بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه ايست و بيشتر امور بازاريابي عادي به صورت مستقيم در آن قابل به كارگيري نيست.تفكر دوم:بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از این ‌رو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.تفكر سوم:بازاريابي خدمات صرفاً يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:1- غيرملموس بودن2- غير قابل تفكيك بودن3- غير همگن بودن(متغير بودن)4- غير قابل ذخيره بودن

دانلود فایل

دانلود فایل بازاريابي خدمات

پاورپوینت بازاريابي خدمات,پاورپوینت درباره بازاريابي خدمات,بازاريابي خدمات,تعريف بازاريابي,گام های اساسی در بازاریابی خدمات,ارائه خدمات به مشتریان,راهنمای فروش خدمات,فروش خدمات