بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی

بازاریابی-بین-المللیسال ۹۲ با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید تا سرآغازی برای بهاری دیگر و سالی نو باشد، اتفاقاتی که در نیمه دوم سال گذشته رخ داد امیدهایی را در دل فعالان اقتصادی پیرامون بهبود فضای کسب و کار پدید آورد و امید می رود سال جدید برای بخش خصوصی و صنعتگران کشور، سالی حداقل بهتر از چند سال گذشته، باشد. به هر حال، لازمه رشد و شکوفایی در یک کشور رشد و توسعه و ارتقاء صنایع تولیدی مدرن و کارآمد می‌باشد که در صورت وجود سخت‌افزاری این ‌چنین و حتی بالاتر از آن فراهم نمودن زیرساخت‌ها و بستر رشد و تعالی تولیدات صنعتی و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های روز دنیا مقوله‌ای مهم بنام کابل نیاز دارد که بتواند چرخ‌های صنعت و تولید یک کشور را به حرکت در آورد و آن را متعالی نماید و این چنین بود که دانشجویان گروه ۶ سمینار مسائل بازاریابی برآن شدند تا موضوع خود را تسخیر بازارهای جهانی کابل‌های ویژه و فشارقوی قرار دهند .

دانلود فایل

دانلود فایل بازاریابی بین المللی

انواع بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی بین الملل, پاورپوینت بازاریابی, تاریخچه کابل در دنیا, تاریخچه‌ی کابل در ایران, سمینار مسائل بازاریابی, سیاست های کلان تولیدکنندگان کابل, فروش و سهم بازار, مقاله بازاریابی, منابع انسانی