بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی

بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی

بررسی-اثر-هزینه-های-بازاریابی-بر-فروش-خالص-شرکت-ها-در-دوران-بحران-مالیبررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی : مطالعه موردی ایراندانلود متن کامل پایان نامه ارشد تعداد صفحات :  124 با فرمت ورد  چکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق 21-1- مقدمه 31-2- بیان مسئله 41-3- ضرورت انجام پژوهش 81-3-1- فرضیه های پژوهش 101-4- هدف تحقیق 101-5- روش انجام تحقیق 111-5-1- روش  تحقیق: 111-5-2-   جامعه : 121-5-3-   نمونه ها تحقیق: 121-6- روش گرد آوری اطلاعات و داده ها 131-7- تعاریف و مفاهیم 13فصل دوم : مروری بر ادبیات  و پیشینه تحقیق 162-1- مقدمه : 172-2-  ادبیات تحقیق : 172-2-1- عوامل موثربر فروش شرکتها  : 172-2-2 –  نظریات بودجه بازاریابی و هزینه های بازاریابی و فروش 232-2-3- نظرات  تاثیرات بحران های اقتصادی جهانی و بازاریابی 322-3- پیشینه  تحقیق 432-3-1- مروری بر مطالعات خارجی 432-3-2- مروری بر مطالعات داخلی 532-4 – خلاصه فصل 58فصل سوم : شیوه اجرایی تحقیق و تدوین مدل 623-1- مقدمه : 633-2- روشهای اقتصاد سنجی مورد مطالعه  در پژوهش 643-2-1- داده های پانل (تابلویی ) 643-3-  داده های  تابلویی ایستا (  استاتیک ) 663-3- 1- آزمون قابلیت برآورد الگو به صورت پانل 663-3-2- اثرات ثابت و اثرات تصادفی 683-3-3- آزمون هاسمن 713-3-4- مدل داده های تابلویی ایستا 733-4-  داده های تابلویی پویا 733-4-1 – آزمون والد 763-4-2-   معرفی  مدل و شرح متغیر ها 773-4-3- مدل داده های پانل پویا 783-5- خلاصه فصل 80فصل چهارم :برآورد مدل و تحلیل نتایج 824-1- مقدمه : 834-2- برآورد مدل به روش داده هاي پنل ایستا 844-2-1-بررسی آزمون F  لیمر و آزمون هاسمن 844-2-2-تخمین مدل پانل ایستا  و تفسیر نتایج 864-3- برآورد مدل به روش داده هاي پنل  پویا (داینامیک پنل دیتا ) 884-3-1- آزمون والد 894-3-2-  برآورد مدل  و تفسیر نتایج 89فصل پنجم  :  نتیجه گیری 965-1- مقدمه 975-2 – مروري بر خطوط کلی پژوهش 975-3- نتایج آزمون فرضیه ها 985-3-1- نتیجه آزمون فرضیه اصلی اول : 985-3-2- نتیجه آزمون فرضیه اصلی دوم : 985-3-3- نتیجه آزمون فرضیه فرعی اول  : 995-3-4- نتیجه آزمون فرضیه فرعی سوم : 1005-4 –  نتیجه گیري کلی تحقیق 1005-5-  پیشنهادات 101فهرست منابع ومأ خذ 102 

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی

پایان نامه ارشد, بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی,هزینه های بازاریابی ,فروش خالص شرکت ,بحران مالی ,پایان نامه ارشد,ادبیات تحقیق