دانلود فایل ورد word پروژه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها

دانلود فایل ورد word پروژه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها

دانلود-فایل-ورد-word-پروژه-طراحی-زیر-دریایی-و-بدنه-ایر-شیب-هاعنوان کامل: پروژه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب هادسته: مکانیکفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲چکیده ای از مقدمه آغازین ”طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها ” بدین شرح است:در طراحی بدنه ایرشیپ‌ها و زیر دریائی‌ها نکات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی روی بدنه ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل می‌شود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می‌شود و یا می‌تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد می‌باشد که با یک روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی می‌کند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع می‌شود.در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس ثابت تعریف می‌شود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست می‌آید. پروفیل این بدنه باید به گونه‌ای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش می‌یابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری می‌شود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی می‌شود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا و درهم تقسیم می‌شود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس استفاده شده که بر اساس رابطۀ مومنتوم می‌باشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته می‌شود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر می‌کند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر می‌گیرند.فهرست علائمفهرست جداولفهرست اشكالچكيدهفصل اولمقدمه و مطالعات پيشين1-1 مقدمه و مروري بر تحقيقات گذشته1-1-1 مدل آيروديناميكيفصل دوممعادلات حاكم و روش حل عددي2-1 مقدمه2-2 محاسبات لايه مرزي2-2-1 محاسبات لايه مرزي آرام2-2-2 محاسبات ناحيه گذرا2-2-3 محاسبات لايه مرزي درهم2-2-4 روش محاسبه درگ2-2-5 معيار جدايشفصل سومالگوريتم و برنامه به همراه ورودي و خروجي های برنامه 3-1 روند محاسبه درگ3-2 الگوريتم محاسبات لايه مرزي آرام3-3 الگوريتم محاسبات ناحيه گذرا3-4 الگوريتم محاسبات لايه مرزي درهم و ضريب درگ3-5 برنامه كامپيوتري به زبان فرترن3-6 ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره 1 تا 73-6-1 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 13-6-2 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 13-6-3 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 23-6-4 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 23-6-5 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 33-6-6 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 33-6-7 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 43-6-8 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 43-6-9 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 53-6-10 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 53-6-11 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 63-6-12 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 73-6-13 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 6و7فصل چهارمارائه نتايج و بحث و مقايسه4-1 مقدمه4-2 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 14-3 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 24-4 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 34-5 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 44-6 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 54-7 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 6و74-8 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 14-9 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 24-10 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 34-11 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 44-12 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 54-13 مقايسه ضريب درگفصل پنجمنتيجه گيري و پيشنهادات5-1 نتيجه گيري5-2 پيشنهاداتي براي تحقيقات آيندهفهرست مراجعپيوست’الف’واژه نامهفهرست جداولعنوانصفحهجدول 3-1 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1جدول 3-2 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1جدول 3-3 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2جدول 3-4 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2جدول 3-5 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3جدول 3-6 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3جدول 3-7 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4جدول 3-8 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4جدول 3-9 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5جدول 3-10 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5جدول 3-11 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 6جدول 3-12 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 7جدول 4-1 ضريب درگ براي پروفيل‌هاي بدنه يك تا پنجپروژه دارای فهرست اشكال می باشد

دانلود فایل

دانلود فایل فایل ورد word پروژه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها

دانلود, فایل, ورد, word, پروژه, طراحی, زیر, دریایی, و, بدنه, ایر, شیب, ها