دانلود مقاله و تحقیق – بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین شرکت های هوایی

دانلود مقاله و تحقیق – بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین شرکت های هوایی

دانلود-مقاله-و-تحقیق--بررسی-تاثیر-تاخیرهای-پروازی-به-تفکیک-علل-بر-رضایتمندی-مسافرین-شرکت-های-هواییمقاله بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین به همراه پاورقی و جداول متعدد و نمودارهای آماریفهرست مطالبچکیده: روش تحقیق:مقدمه:تاخیر پروازی: فضای رقابت:رضایت مسافر به عنوان یک مشتری:مدیریت ارتباط با مشتریان: اندازه گیری رضایت مشتری: گام های فرآیند شناخت و اندازه گیری رضایت مشتریان:تقابل رضایت مسافر در مقابل تاخیر پروازی:جبران خسارت مسافر:همراه دانستن مسافر، راه حل کارآمد:رضایت کارکنان، کاهش تاخیرهای پروازی، رضایت مسافرین:نگاهی به داده های بدست آمده از فرم های نظر سنجی:سن شرکت کنندگان:تحصیلات شرکت کنندگان:شغل افراد شرکت کننده در نظر سنجی:میزان سفر هوایی شرکت کنندگان در سال:متوسط تاخیر پیش آمده برای شرکت کنندگان:سنجش اهمیت میزان تاخیر برای شرکت کنندگان:سنجش اهمیت دلیل تاخیر برای شرکت کنندگان:سنجش میزان پذیرش تاخیر پروازی توسط مسافرین به تفکیک علل:سنجش میزان مقصر دانستن شرکت های هواپیمایی در وقوع تاخیر:سنجش میزان مقصر دانستن مسافرین در وقوع تاخیر از نظر خود مسافرین: سنجش وضعیت تاخیر در پروازهای داخلی و خارجی از نظر مسافرین:نگاهی به داده های بدست آمده از لیست پروازها انجام شده:وضعیت تاخیر و لغو در پروازهای داخلی به تفکیک علل:سنجش وضعیت پروازها با کمک روش های آماری:نمودار پارتو علل تاخیر:سنجش وضعیت تاخیرها با کمک نمودارهای کنترلی :سنجش وضعیت پرواز های لغو شده با کمک نمودار P :

دانلود فایل

دانلود فایل مقاله و تحقیق – بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین شرکت های هوایی

تاخیر پروازهای داخلی,رضایتمندی مسافرین,شرکتهای هواپیمایی,مسافران هوائی,مدیریت ارتباط با مشتری,تاخیر پروازی,جبران خسارت,پرواز هواپیما