طراحی و کنترل سیستم تعلیق خودرو با استفاده از مدل 11 درجه آزادی

طراحی و کنترل سیستم تعلیق خودرو با استفاده از مدل 11 درجه آزادی

طراحی-و-کنترل-سیستم-تعلیق-خودرو-با-استفاده-از-مدل-11-درجه-آزادی طراحی و کنترل سیستم تعلیق خودرو با استفاده از مدل 11 درجه آزادیتعداد صفحات : 75 با فرمت ورد و قابل ویرایش در این پایان نامه سیستم تعلیق خودروی سواری ( به طور خاص 206SD) برای طراحی در نظر گرفته شده است.  مدل سازی به صورت جرم-فنر -میراگر بوده و در چهار حالت، مدل یک چهارم خودرو، نصف خودرو، خودروی کامل، و مدل 11 درجه آزادی خودرو به همراه سرنشینان انجام شده است.  کنترلر فعال PID برای مدل یک چهارم و کنترل غیرفعال بر اساس بهینه سازی برای مدل 4، 7، و 11 درجه آزادی طراحی شده است.تمامی فایل های برنامه نویسی شده در محیط MATLAB در انتهای فایل به عنوان ضمیمه قرار گرفته شده است.

دانلود فایل

دانلود فایل طراحی و کنترل سیستم تعلیق خودرو با استفاده از مدل 11 درجه آزادی

طراحی و کنترل سیستم تعلیق خودرو با استفاده از مدل 11 درجه آزادی,سیستم تعلیق خودرو,کنترل فعال,کنترل غیر فعال,کنترلر PID,مدل سازی ارتعاشی,Car suspension,Suspension Modeling,Quarter car,Half Car,Full Car,11 DOF Car,PID Controller