مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(crm)پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در 18 اسلاید مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت مباحث بررسی شده شامل :·       مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟·       اهداف CRM·       انواع CRM در سازمانها·       CRM استراتژیک·       CRM  عملیاتی·       CRM  تحلیلی·       CRM  تعاملی·       کارکرد CRM

دانلود فایل

دانلود فایل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM),پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM),مهندسی صنایع ,سیستم های اطلاعات مدیریت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ,CRM