پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها
پاور پوینت مدیریت صادرات و
بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها بازاریابی چیست ؟بازاریابی عبارت است از
شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : – محصول
مناسب – قیمت
مناسب – توزیع
مناسب – ترویج
و تبلیغ مناسب اهداف اساسی بازار يابی
عبارتند از:تشويق و ترغيب مشتريان
فعلی برای خريد به مقدار و دفعات زياد تر. جذب و جلب خريداران و
مشتريان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتريان و مصرف
كنندگان جديد.ايجاد زمينه و روحيه
وفاداری در خريداران فعلی نسبت به محصول خود.ايجاد ديدگاه و طرز تلقی
مناسب نسبت به شركت و محصولاتش.مفاهيم گوناگون كيفيتكيفيت را در دو وجه معرفی
می كند:. Backward looking qualityكيفيت گذشته نگر پاسخ به نياز بازار و
مشتری به عنوان يك حركت انعكاسی و حداقل Forward looking كيفيت
آينده نگر جنبه هائی از كيفيت كه
روبه آينده دارد و مستلزم ابتكار و خلاقيت شركتها ست .
دانلود فایل پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها
مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها,پاور پوینت,مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل,بازاریابی,مدیریت صادرات , بازاریابی بین الملل ,بازاریابی چیست,اهداف اساسی بازار يابی,جذب و جلب مشتريان, جذب و جلب خريداران ,كيفيت آينده نگر ,,,