پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

پاور-پوینت-مدیریت-صادرات-و-بازاریابی-بین-الملل-روشها-و-راهکارهاپاور پوینت مدیریت صادرات و
بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها بازاریابی چیست ؟بازاریابی عبارت است از
شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :     – محصول
مناسب      – قیمت
مناسب     – توزیع
مناسب      – ترویج
و تبلیغ مناسب اهداف اساسی بازار يابی
عبارتند از:تشويق و ترغيب مشتريان
فعلی برای خريد به مقدار و دفعات زياد تر.  جذب و جلب خريداران و
مشتريان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتريان و مصرف
كنندگان جديد.ايجاد زمينه و روحيه
وفاداری در خريداران فعلی نسبت به محصول خود.ايجاد ديدگاه و طرز تلقی
مناسب نسبت به شركت و محصولاتش.مفاهيم گوناگون كيفيتكيفيت را در دو وجه معرفی
می كند:.     Backward looking qualityكيفيت گذشته نگر   پاسخ به نياز بازار و
مشتری به عنوان يك حركت انعكاسی و حداقل  Forward looking كيفيت
آينده نگر جنبه هائی از كيفيت كه
روبه آينده دارد و مستلزم ابتكار و خلاقيت  شركتها ست .  

دانلود فایل

دانلود فایل پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها,پاور پوینت,مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل,بازاریابی,مدیریت صادرات , بازاریابی بین الملل ,بازاریابی چیست,اهداف اساسی بازار يابی,جذب و جلب مشتريان, جذب و جلب خريداران ,كيفيت آينده نگر ,,,