پروژه آنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ورقیق سوز و بهینه سازی آلایندگی این موتورها

پروژه آنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ورقیق سوز و بهینه سازی آلایندگی این موتورها

پروژه-آنالیز-موتور-های-احتراق-داخلی-گاز-سوز-ورقیق-سوز-و-بهینه-سازی-آلایندگی-این-موتورهاآنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ورقیق سوز و بهینه سازی آلایندگی این موتورهاتعداد صفحات : 99 با فرمت pdf و غیر قابل ویرایشنسخه قابل ویرایش این فایل را نیز می توانید از همین سایت دریافت کنیدفهرست مطالبفهرست مطالب أ.ب.تفهرست اشکال ث.جفهرست جداول حچکیده   12 فصل اول : مقدمه1-1 مزایای گاز طبیعی 31-2 سیکل‌های استاندارد هوایی اتو و دیزل 31-2-1 سیکل استاندارد هوایی اتو 41-2-2 سیکل استاندارد هوایی دیزل 51-3 پدیدۀ کوبش 810 فصل دوم : مطالعات مروری2-1 مطالعات انجام شده درباره موتورهای درونسوز 112-2 مقایسه راندمان انواع موتورهای احتراق داخلی 122-3 مطالعات انجام شده درباره آلایندگی موتورهای احتراق داخلی 142-4 موتور دورگه 162-5 چگونگی کشف موتورهای احتراق داخلی 172-6 موتورهای گاز سوز وهیدروژنی 172-7 مشخصات گازهای مورد استفاده درموتورها 192-8 خواص شيميايي 202-9 ارزش حرارتی 222-9-1 ارزش حرارتی گاز طبیعی 222-9-2 ارزش حرارتي حجم مخلوط استوكيومتريك 242-10 خواص ضدكوبش 242-11 تمايل به پيشاشتعالي 252-12 شاخص وب 252-13 سرعت شعله 272-14 مقایسۀ قیمت تمامشدۀ سوخت‌های مختلف 282-15 مقایسه کلی سوخت گازی وبنزینی 282-15-1 معایب استفاده از  CNG نسبت به بنزین 282-15-2 مزایای استفاده از  CNG نسبت به بنزین 2831 فصل سوم : موتورهای گازسوز و رقیق سوز3-1 احتراق 323-1-1 نسبت هوا به سوخت نسبی (λ) 323-1-2 نسبت هوا به سوخت نسبی در موتورهای مختلف 333-2 فواید احتراق استوکیومتری 343-3 نقاط ضعف احتراق استوکیومتری 343-4 فواید استفاده از احتراق رقیق 353-5 نقاط ضعف احتراق رقیق 353-5-1 سیستم احتراق 353-5-2 احتراق رقیق 373-6 غنی‌سازی به‌وسیلۀ هیدروژن 373-7 طبقه‌بندی خودروهای گازسوز 393-7-1 صددرصد گازسوز 393-7-2 دوسوخته 393-7-3 دوگانه‌سوز 403-7-4 موتورهای OEM و موتورهای تبديل‌يافته 413-8 موتورهای دوسوخته 423-9 نکات ضروری هنگام تبدیل موتور 443-10 سیستم‌های سوخت‌رسانی در موتورهای دوسوخته 463-11 موتورهای بنزینی تبدیل شده دوسوخته 473-12 موتور های دیزل تبدیل شده به اختصاصا گازسوز 493-13 هزینه تبدیل 493-14 اثر استفاده از گاز طبیعی بر راندمان موتورهای اشتعال جرقه‌ای 503-15 راندمان موتور های دیزل تبدیل شده به اختصاصا گازسوز 523-16 موتورهای دوگانه‌سوز 523-16-1 کاربرد موتورهای دوگانه سوز 553-16-2 سيستمهاي احتراق در موتورهای دوگانه‌سوز 553-16-3 موتورهاي دوگانه‌سوز معمولی 563-16-4 موتورهاي دوگانه‌سوز با آلایندگی NOx کم 573-16-5 موتورهاي دوگانه‌سوز با پاشش مستقیم 5861 فصل چهارم : بهینه سازی آلایندگی موتورهای احتراق داخلی4-1 آلودگی کلانشهرها 624-2 مقایسه سوخت بنزین با CNG از نظر زیست محیطی 624-3 مقایسه از نظر اقتصادی 634-4 مقایسه از نظر فنی و موتوری 644-5 گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو 644-6 روش های کنترل آلاینده های تولید شده توسط خودروها 664-7 مزایای استفاده از سوخت‌های با منشا گاز طبیعی در خودرو 684-8 تاثیر استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت 684-8-1 کاهش یارانه بخش حمل و نقل 694-8-2 ایمنی بیشتر خودروها 694-8-3 سایر منابع اقتصادی 694-8-4 آلودگی هوا 704-9 مواد خروجی از خودروهای گازسوز (CNG) 724-10 انواع سوخت‌های با منشاء گاز طبیعی 754-10-1 مشکلات و هزینه‌ها 764-10-2 اولویت گازسوز کردن خودروهای عمومی 7880 فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهاد5-1 نتایج وبحث 80مراجع 82واژه ‌نامه فارسی- انگلیسی 84

دانلود فایل

دانلود فایل پروژه آنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ورقیق سوز و بهینه سازی آلایندگی این موتورها

آنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ورقیق سوز و بهینه سازی آلایندگی این موتورها,آنالیز موتور های احتراق داخلی گاز سوز ,موتور احتراق داخلی رقیق سوز,بهینه سازی آلایندگی موتور احتراق,موتور احتراق داخلی,بررسی انواع موتور احتراق,موتور های دورن سوز