پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده

پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده

پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-در-مورد-فرآیند-خرید-و-رفتار-مصرف-کنندهشامل 72 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش2-2-1 فرایند خرید. 172-2-2  فرایند خرید سنتی.. 172-2-3 رفتار مصرف كننده 182-2-4 چگونه يك كالا و يا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته مي شود؟. 232-2-5  رفتار خرید مصرف کننده 262-2-6 تصميم گيري درباره خريد. 272-2-7 آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی.. 272-2-8 آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری.. 292-2-9 مدل رفتار خرید مصرف کننده 302-2-10  خصوصيات فردي موثر در رفتار مصرف كننده 332-2-11 عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید  مصرف کنندگان. 342-2-11-1 عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی.. 342-2-11-2 عوامل اجتماعي.. 362-2-11-3 عوامل شخصي.. 472-2-11-4 عوامل رواني.. 512-2-12 فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده 612-2-13گرایش خریدار. 632-2-13-1  ارزش… 642-2-13-2کارایی.. 642-2-13-3 مقدار. 642-2-13-4 تنوع. 652-2-13-5 مزایا 652-2-14 گرایش خریدار و بازاریاب.. 652-2-15 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 662-2-16 مروري بر مفاهيم تصوير محصول. 672-2-17ندازه‌گيري تصوير محصول. 702-2-18 انواع تصوير. 712-2-18-1تصوير علامت تجاري.. 712-2-18-2 تصوير محصول. 712-2-18-3 تصوير تداعي كننده 712-2-18-4 تصوير استفاده كننده 722-2-18-5 تصوير استفاده 722-2-19 تصوير ذهني.. 732-2-20موقعيت.. 742-2-21 معنا 742-3 تاريخچه و سابقه موضوع تحقيق (پيشينه تحقيق) 742-3-1 پیشینه داخلی.. 742-3-2 پیشنه خارجی   76منابع

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده

پیشینه تحقیق و مبانی نظری , ,فرآیند خرید , ,رفتار مصرف کننده,, فرایند خرید سنتی, , رفتار خرید, , فرآیند تصمیم گیری خرید