پایان نامه بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی
پایان نامه بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلیتعداد صفحات : 127 با فرمت ورد و قابل ویرایشپایان نامه بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی. مناسب برای استفاده دانشجویان در مقطع لیسانس می باشد. تمامی فصول طبق چارچوب پایان نامه تنظیم و نگارش شده است. منابع در متن و در انتهای پایان نامه موجود می باشد. پرسشنامه در داخل فایل موجود می باشد. دارای فهرست مطالب می باشد. کاملا بدون نقص آماده ی تحویل می باشد.فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه2-1-بیان مساله3-1-اهداف تحقیق4-1-فرضیه های تحقیق1-5-تعاريف واژه ها، مفاهيم و متغيرها1-5-1- خودتنظیمی یادگیری1-5-2 – جهت گیری هدف1-5-3 – پیشرفت تحصیلی1-6- روش شناسی تحقیق1-6-1نوع و روش تحقیق1-6-2 ابزار گردآوری داده ها1-6-3-جامعه آماری1-6-4-روش تجزیه و تحلیل داده ها1-7- قلمرو تحقیق1-8- خلاصه و جمع بندیفصل دوم: مبانی پژوهشیبخش اول تحقیق: مبانی نظریجهت گیری هدفمفاهیم و تنوع جهت گیری های هدفمدل نیکولز(1984)مدل میس و همکاران (1988)مدل دوک (1999)مدل اسکالویک (1997)مدل الیوت و همکاران (الیوت و چرچ،1997، الیوت و مک گریگور،2001)مدل مارش و همکاران (2000)روند تحول مدل های جهت گیری هدفجهت گیری یادگیریجهت گیری عملکردیجهت گیری عملکرد گرایشیخودتنظیمی یادگیریمفهوم یادگیری خود تنظیمیخصوصیات و ویژگیهای یادگیرندگان خود تنظیمپیشرفت تحصیلیمعیارهای پیشرفت تحصیلیعوامل موثر بر پیشرفت تحصیلیافت تحصیلی چیست و عوامل موثر بر آن کدام است؟فاکتورهای موفقیت و یا عدم موفقیت دانش آموزان در مدرسهاثرات پیشرفت تحصیلیعلل ترک تحصیلاضطراب امتحان چیست؟راههای کاهش شکست در تحصیلاصول حاكم برارزشیابی پیشرفت تحصیلیخانواده و پیشرفت تحصیلیبخش دوم: پیشینه تحقیقبخش سوم: ارائه ی مدل مفهومی تحقیقجمع بندیفصل سوم: روش تحقیق3-3- فرآيند پژوهش4-3- جامعه آماري5-3-حجم نمونه و اندازهگیری6-3-روش و ابزار گردآوری دادهها7-3- روایی و پایایی1-7-3- روایی پرسشنامه1-1-7-3- روایی محتوا2-1-7-3- روایی سازه2-7-3- پایایی پرسشنامه8-3- روش تجزیهوتحلیل دادهها9-3- نرمافزارتجزیهوتحلیل دادهها10-3- خلاصه و جمعبندیفصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها1-4 مقدمه2-4 آمار توصیفیوضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیتوضعیت پاسخ دهندگان از نظر سنوضعیت پاسخ دهندگان از نظر رشته تحصیلیوضعیت پاسخ دهندگان از نظر مدرسه محل تحصیل3-4 آمار استنباطیتعیین نرمال و غیر نرمال بودن دادههابررسی برازش مدل پژوهشارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی)ضریب آلفای کرونباخپایایی ترکیبی (CR)روایی مدل بیرونیروایی همگراروایی واگراروش فورنل و لاکرارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی)اندازه و معناداری ضرایب مسیرضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)ضریب رگرسیونی مسیرهانتایج حاصل از آزمون فرضیهها4-4 خلاصه و جمعبندیفصل پنجم: نتیجه گیری5-1 مقدمه5-2 خلاصه پژوهش5-3 نتایج مبتنی بر فرضیات پژوهش4-5 پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده5-5 تنگناهای اجرایی پژوهش5-6 خلاصه و جمعبندی فصلمنابعپیوست
دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی, جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری , جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی ,خودتنظیمی یادگیری و پیشرفت تحصیلی, جهت گیری هدف ,پیشرفت تحصیلی